Plan Edycji S1 - Wersja do druku +- Forum PrioGames.com (https://board.dbp.prioritygame.pl) +-- Dział: Ogólne (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Newsy (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=4) +--- Wątek: Plan Edycji S1 (/showthread.php?tid=876) |
Plan Edycji S1 - Vultur - 05-04-2017 Plan Edycji: #Raty Exp to ważny i kluczowy element edycji typu Hard, doświadczenie z poprzedniej edycji dało nam pogląd, ze przeskok rozgrywki przed lastowej do tej polastowej jest zdecydowanie za duży. Czyt. przede wszystkim nowi gracze często nie dochodzą nawet do lasta, natomiast starzy wyjadacze, wbijają lasta a potem to już lvl za lvlem Przed Rebem: 1 - 50 = 2.0x 50 - 80 = 1.9x 80 - 120 = 1.8x 120 - 150 = 1.7x 150 - 180 = 1.6x 180 - 200 = 1.5x 200 - 230 = 1.4x 230 - 260 = 1.3x 260 - 290 = 1.2x 290 - 320 = 1.1x 320 - 350 = 1.0x 350 - 400 = 0.9x 400 - 450 = 0.8x 450 - 500 = 0.7x 500 - 550 = 0.6x 550 - 600 = 0.5x 600 - 650 = 0.4x 650 - 700 = 0.3x 700+ = 0.2x Po Rebie: 1 - 200 = 1x 200 - 400 = 0.5x 400+ = 0.2x #onePlayerOnlinePerAccount = true Czyli system logowania kilku postaci na jednym koncie zostaje wyłączony, gdyż system był nadużywany w sposób bardzo nie korzystny dla serwera, a mianowicie znajomi się zgadywali i kupowali Sobie jednego PACC'a i w ten sposób omijali kupno na osobne konta, a serwer był stratny. #System Bossów 1. Inne przedziały lvlowe bossów, bardziej przystosowane pod wzgląd wszystkich graczy: Wolf: 1-50 Green Saibamen: 30-100 Commando: 80-130 Namek: 120-170 Demon: 150-250 Golden Samurai: 180-350 Yeti: 200-500 Ginger: 300-600 Biotsuful: 350-700 Spopovich: 1-1000 Hatchhyack: 500-1000 West Kaioshin: 600-1400 Hildegarn: 800-3000 2. Expo z bossów zostało pomniejszone o polowe, ze względu na to jak potoczyła się ostatnia edycja, po prostu bossy dawały za dużą przewagę w rozgrywce całej edycji. #Nowe Respy Świat Dragon Ball Priority wzbogaci się o co najmniej 6 respów na start edycji. 5 z 6 respów, o których mowa jest wykonana przez Rashel'a, za co mu bardzo dziękuje Jak już o nim mowa, to znacznie ułatwił mi pracę nad przygotowaniem tej edycji, gdyż podsunął mi wiele ciekawych pomysłów z dobrą argumentacją. 1. Blaze Metalice, bardzo ładnie prezentujący się w grze resp myślę, że wszystkim się spodoba. 2. Green Soldiery, obecnie będzie pod względem wydajności to 1 lub 2 resp tych potworów, na dodatek zdecydowanie bliżej położony, przez co pewnie będzie oblegany. 3-5 Hell, został znacznie rozbudowany, poprzez dodanie 3 respów, mianowicie respu Gonerów, Death Machine oraz Annihilatorów, ten ostatni jest ogromny, godna konkurencja tego na ziemi koło Vulcanu, ale myślę, że wydajniejszy. 6. Pirate Wolfy, został dodany duży fajny resp w podziemiach obecnych już pirate wolfów, zgodnie ze zmianą wymienioną później może to być fajna odskocznia dla podobnych potworów, mniej oblegana bo dalej położona. #Stamina System Unikatowy pisany od zera system staminy, mianowicie całkowicie różniący się od tego zwykłego tibijskiego, każdy gracz będzie miał 6h expienia na dobę, czyt. od 00:00 do 23:59, 6h czasu kiedy leci expo w ten sposób każdy będzie musiał codziennie aktywnie expić, gdyż następnego dnia tego nie nadrobi. Każdy będzie też brać pod uwagę expienie ręczne gdyż wtedy więcej wyciągnie na godzinę expa. Przewaga osób, którzy maja znacznie więcej czasu na grę się zmniejszy, a dzięki ratom expa przewaga graczy nie będzie taka drastyczna. #Balans transów #HP Vegeta Stare 50lvl - 0 Powerlevel 100lvl - 0 Powerlevel 200lvl - 2100 Powerlevel 270lvl - 3400 Powerlevel 350lvl - 2,000 Powerlevel Nowe 50lvl - 500 Powerlevel 100lvl - 800 Powerlevel 200lvl - 2,100 Powerlevel 270lvl - 2,100 Powerlevel 350lvl - 2,000 Powerlevel Trunks Stare 50lvl - 600 Powerlevel 120lvl - 4,400 Powerlevel 200lvl - 0 Powerlevel 300lvl - 1,000 Powerlevel Nowe 50lvl - 500 Powerlevel 120lvl - 2,500 Powerlevel 200lvl - 2,000 Powerlevel 300lvl - 1,000 Powerlevel Tuffle Stare 50lvl - 1,000 Powerlevel 120lvl - 3,600 Powerlevel 175lvl - 1,000 Powerlevel 285lvl - 4,000 Powerlevel 350lvl - 2,000 Powerlevel Nowe 50lvl - 1,000 Powerlevel 120lvl - 1,600 Powerlevel 175lvl - 3,000 Powerlevel 285lvl - 4,000 Powerlevel 350lvl - 2,000 Powerlevel Cell Stare 50lvl - 0 Powerlevel 100lvl - 2,400 Powerlevel 160lvl - 0 Powerlevel 230lvl - 7,500 Powerlevel 340lvl - 5,000 Powerlevel Nowe 50lvl - 800 Powerlevel 100lvl - 2,400 Powerlevel 160lvl - 2,700 Powerlevel 230lvl - 4,000 Powerlevel 340lvl - 5,000 Powerlevel Humek & Videl Stare 80lvl - 0 Powerlevel 120lvl - 2,500 Powerlevel 210lvl - 4,000 Powerlevel 300lvl - 3,000 Powerlevel Nowe 80lvl - 800 Powerlevel 120lvl - 2,500 Powerlevel 210lvl - 3,200 Powerlevel 300lvl - 3,000 Powerlevel Namek Warrior Stare 50lvl - 2,000 Powerlevel 120lvl - 4,000 Powerlevel 210lvl - 5,000 Powerlevel 300lvl - 2,000 PowerLevel Nowe 50lvl - 1,200 Powerlevel 120lvl - 3,000 PowerLevel 210lvl - 4,300 PowerLevel 300lvl - 4,500 PowerLevel #5 KI Vegeta Stare 50lvl - 100 Ki Points 100lvl - 300 Ki Points 200lvl - 1600 Ki Points 270lvl - 500 Ki Points 350lvl - 1,000 Ki Points Nowe 50lvl - 300 Ki Points 100lvl - 700 Ki Points 200lvl - 1,000 Ki Points 270lvl - 1,000 Ki Points 350lvl - 500 Ki Points Trunks Stare 50lvl - 400 Ki Points 120lvl - 3,600 Ki Points 200lvl - 0 Ki Points 300lvl - 1,000 Ki Points Nowe 50lvl - 400 Ki Points 120lvl - 2,500 Ki Points 200lvl - 1,100 Ki Points 300lvl - 1,000 Ki Points Tuffle Stare 50lvl - 700 Ki Points 120lvl - 3,000 Ki Points 175lvl - 700 Ki Points 285lvl - 4,000 Ki Points 350lvl - 2,000 Ki Points Nowe 50lvl - 800 Ki Points 120lvl - 1,600 Ki Points 175lvl - 3,000 Ki Points 285lvl - 3,000 Ki Points 350lvl - 2,000 Ki Points Cell Stare 50lvl - 0 Ki Points 100lvl - 1,100 Ki Points 160lvl - 0 Ki Points 230lvl - 3,400 Ki Points 340lvl - 0 Ki Points Nowe 50lvl - 500 Ki Points 100lvl - 800 Ki Points 160lvl - 1,200 Ki Points 230lvl - 3,000 Ki Points 340lvl - 0 Ki Points Humek & Videl Stare 80lvl - 0 Ki Points 120lvl - 2,500 Ki Points 210lvl - 4,000 Ki Points 300lvl - 0 Ki Points Nowe 80lvl - 800 Ki Points 120lvl - 1,500 Ki Points 210lvl - 3,000 Ki Points 300lvl - 1,200 Ki Points Namek Warrior Stare 50lvl - 1,600 Ki Points 120lvl - 2,400 Ki Points 210lvl - 3,000 Ki Points 300lvl - 0 Ki Points Nowe 50lvl - 500 Ki Points 120lvl - 2,000 Ki Points 210lvl - 2,500 Ki Points 300lvl - 2,000 Ki Points Więcej wkrótce RE: Plan Edycji S1 - Orgazm Mariji - 05-04-2017 Czyli osoby co wbija na start beda mieli przewage ? Bo wejda poexpia do 24 i znow po 24 beda expic 6h ? A co jesli ktos pracuje ( ja) do 20 ? RE: Plan Edycji S1 - Rashelovsky - 05-04-2017 No i gitara siema jak ja się ciesze ze do 17 pracuje to styknie staminy na expo chyba ze w sumie to w robocie sie ogarnie elfa RE: Plan Edycji S1 - Vultur - 05-04-2017 (05-04-2017, 13:36)Orgazm Mariji napisał(a): Czyli osoby co wbija na start beda mieli przewage ? Bo wejda poexpia do 24 i znow po 24 beda expic 6h ? A co jesli ktos pracuje ( ja) do 20 ? to będziesz miał godzinę straty? RE: Plan Edycji S1 - Ragnarr - 05-04-2017 A co jest z exhaustem na obracanie? RE: Plan Edycji S1 - Shrouded Colour - 05-04-2017 Jak dla mnie exh na obracanie zostawic. SKillowy gracz ma postac z wiekszym dmg kosztem tego, ze musi ogarniac. Jak nie czujesz sie na silach to wybierz cos latwiejszego. Martwi mnie jednak balans na tym lvlu 500-600 ( bo na tym przedziale bedzie glowne pvp po rebie) . Saiyanie maja malo hp z transow i watpie by byli grywalni. Porownajmy taka C18 do nich : C18 HP na 600 (599 * przyrost + 150 + transy) = 25125 + const sagi/questy , 15% ki abso, 7-8/10 dmg z kulki 7-8/10 dmg z targeta Goku na 600 = 26165 + const sagi/questy , 10% ki abso, LAPA ktora trzeba podejsc, dmg z wave bazujac na s2(9/10). No nie wiem czemu ktos mialby grac saiyanem. Wgl ta C18 jest jakas niezbalansowana. Ma za duzo wszystkiego. Za duzo abso, za duzo dmg z kulki i za duzo dmg ze spella i za duzo hp. Jedna z tych rzeczy musi stracic. Moim zdaniem mozna jej zrobic przyrost 20 a nie 25, przez co bedzie miala HP : 25125 -> 22130 + sagi/questy. Jest to typowa postac, ktora nie jest w niczym slaba a jest we wszystkim dobra/b.dobra. Typowa postac dla nieogarow . Ani nie padasz latwo, ani nie odstajesz w dmg, hp w pizde duzo na low lvlach. Heala nie porownywalem ale watpie by to mialo znaczenie, gdy ma repaira. Druga sprawa to cap. Jak dla mnie kazda postac powinna miec tyle samo capa/lvl. Nie robmy z tego servera jakies mega rpg, ktorym nie jest i wymysjalmy jakies rozne przyrosty capa. To tylko denerwuje graczy na takich stage. Na s2 cap nie ma znaczenia bo lvle sa duze i nikomu to nie przeszkadza. Tutaj czy mozesz nosic 5 bp senzu, czy 2 ma znaczenie. RE: Plan Edycji S1 - Rashelovsky - 05-04-2017 @up z tym capem to popieram w 100% i ta 18 mogla by stracic te 5 hp uwaga piszę to mimo że ją zrobiłem RE: Plan Edycji S1 - Ragnarr - 05-04-2017 A i jeszcze pytanie o skille bo cos kojarze ze na tamtej edycji miales postacia tylko 1 glowny skill. A co np jesli chce expic gohanem z sf ale pvp kulka? Sf w porownywaniu do kb bedzie lecial strasznie wolno RE: Plan Edycji S1 - Cive - 05-04-2017 (05-04-2017, 14:29)Shrouded Colour napisał(a): Jak dla mnie exh na obracanie zostawic. SKillowy gracz ma postac z wiekszym dmg kosztem tego, ze musi ogarniac. Jak nie czujesz sie na silach to wybierz cos latwiejszego. Martwi mnie jednak balans na tym lvlu 500-600 ( bo na tym przedziale bedzie glowne pvp po rebie) . Saiyanie maja malo hp z transow i watpie by byli grywalni. Porownajmy taka C18 do nich : Co do capa to popieram w 100% a c18 ma maly dmg ze spella i heal tez nie urywa dupy wiec jakas unbalanced nie jest RE: Plan Edycji S1 - Jabadabu - 05-04-2017 WRAZ Z TYM. AUTOMATYCZNIE.. POWINNO BYĆ BLOCKED SMS SHOP DO MOMENTU STARTU. BO TO ŻE Z SV2 NA SV1 PKT, no sory. BeboosterbyFUN ? on hardSERVER ? płaczcie adoxy ale thats sad true |