Część 4. Balans potworów/expa
1. HP/DMG/HEAL
- Bandit DMG[-]
- Namek/Elder Namek DMG WAVE[-]
- Cyborg DMG [-]
- General Wolf 2.6k->2.1k
- Ninja DMG[~]
- Vampire DMG[-]
- Ghoul DMG[-]
- Saiyan Rebelian DMG[-]
- Goner DMG[-]
- Annihilator DMG[~]
- Oozaru DMG/heal[~/-]
- H Anhi DMG/HEAL[-/-]
- Yeti HP 135k->90k DMG/HEAL[-/-]
- AO HP 155k->110k DMG/HEAL[-/-]
- Super Destructory 225k->150k DMG[-] ~ USUNIETY LOOT DOMow
- Super Elder Namki 230k->180k DMG[-]
- Biotsuful DMG[+]
- Ulti Anhi HP 290k->260k DMG[-]
- C13 HP 1.3KK->400K DMG[-]
- Blaze Metalic 950k->600k DMG[-] ~ LOOT zwyklych senzu zamieniony na najlepsze
- Kaddish 3.4kk->1.2kk DMG[-]
- Defect C13 DMG.HP[-]
- Namek Warrior (quest/reb) DMG[-]
2. EXP -> wszystkie potwory przebudowany
3. Speed [-]
- Death Machine
- Destructor
- Green Soldier
- Saiyan Elite
- Desert Fighter
- Annihilator
- Oozaru
- H Anhi
- Yeti
- AO
- Metalic
- Super Destructor
- BIO
- UA
- SS
- Blaze
- C13
- Kaddish
- G snake
- G Spidery
4. Championy
- Wszystkie się wolniej respią
Uwaga! Nie ma tutaj na pewno wszystkich zmian w mobkach, które zostały mocno przystosowane do expa 1x.