10-06-2016, 18:00
Ocena wątku:
HP, Mana, Last Spell & Heal [400 lvl]
|
10-06-2016, 18:07
No nie wiem czy testy byłyby wiarygodne do gry, gdyż wszyscy mają 90 skilla.
10-06-2016, 18:16
(10-06-2016, 18:07)Vultur napisał(a): No nie wiem czy testy byłyby wiarygodne do gry, gdyż wszyscy mają 90 skilla. Ogolem te skille sa troche zjebane powinienes dac na full skillach i 120-130 str,sf,kb bo to parodia grac saiyanami bez takich skillow, nikt by niewbijal 400 lvla > freezer, tuffle praktycznie one shotuja 80% prof przez te jebane 112 ene i buubka wogole sie nieda ubic a on ci kazdego ubije .
10-06-2016, 18:18
Takie skille miała większość graczy na ostatnim S1, także na takich ma być balans.
10-06-2016, 19:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-06-2016, 19:05 przez this is sparta.)
Takie testy powinieneś mieć zamkniete z support team a nie pierdol*** dla wszystkich to ty znasz ten server ty go robiłeś a że gracze maja coś do powiedzenia dobra wysluchaj i rob swoje a nie to co ktos ci powie bo inaczej jest jak administracja slucha gracza a jak slucha tego co ma sam do powiedzenia .
Ogarnij starych wyjadaczy tylu ile jest klas i kazdy niech gra jedna i wszystko szybko bd zapiete na ostatni guzik .
10-06-2016, 21:18
ogólnie to ja bym od nowa zrobił dmg dla klas i je jakoś pogrupował żeby jedna się różniła czymś od innej że każda by była potrzebna i miała coś w sobie unikalnego. Dodatkowo zmienił bym dmg w pvp z 1v1 albo 0.5v1 na jakieś 3v3 co prawda zajeło by to dużo czasu ale myślę że by było warto.
dodać postaciom jakieś unikalne umiejętności tak żeby każda miała coś czego inna nie ma bo na chwilę obecną pvp i expienie opiera się na 1 spelu no pvp na 2 które bot spami jak pojebany
10-06-2016, 21:29
(10-06-2016, 21:18)Rashelovsky napisał(a): ogólnie to ja bym od nowa zrobił dmg dla klas i je jakoś pogrupował żeby jedna się różniła czymś od innej że każda by była potrzebna i miała coś w sobie unikalnego. Dodatkowo zmienił bym dmg w pvp z 1v1 albo 0.5v1 na jakieś 3v3 co prawda zajeło by to dużo czasu ale myślę że by było warto. O dodaniu kazdej postaci po 1 nowym unikalnym spellu tez juz dawno na tym forum pisalem ale jak najbardziej jest to dobry pomysl cell moglby miec spell ktory np zabiera 40% hp i bije w chuj (cd z 10 s)cooler moglby dostawac 90% melee abso na 3 sec (cd 15-20 sec) jaba moglby miec doskok do celu (cd z 15 sec) itp itd bo tak jak napisales pvp opiera sie na spamieniu 2 spelli
10-06-2016, 22:05
(10-06-2016, 21:29)Cive napisał(a):(10-06-2016, 21:18)Rashelovsky napisał(a): ogólnie to ja bym od nowa zrobił dmg dla klas i je jakoś pogrupował żeby jedna się różniła czymś od innej że każda by była potrzebna i miała coś w sobie unikalnego. Dodatkowo zmienił bym dmg w pvp z 1v1 albo 0.5v1 na jakieś 3v3 co prawda zajeło by to dużo czasu ale myślę że by było warto. Cooler to powinien miec parala jak sk w sn tyle na ten temat powiem. + Rashel pvp polega na tym kto potrafi jebnac double kamke walisz freezerem double kamke typowi za 100% hp to samo cooler. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości