16-06-2016, 20:05
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-06-2016, 19:36 przez Vultur.
Powód edycji: mały ort :)
)
DOSTĘPNE NA TEST SERWERZE!
[Obrazek: sc1x.jpg]
[Obrazek: goku.png][Obrazek: vegeta.png][Obrazek: brolly.png]
*** Berserker Mode ***
Przez 15 sekund postać otrzymuje co sekundę 5 rage, cooldown 60 sekund.
//Komentarz: Tym postaciom za dużo nie brakuje dlatego nie wiele różni się od czaru furie, jednak daje całkiem sporo bo nie musimy go używać wtedy.
[Obrazek: gohan.png][Obrazek: trunks.png]
*** Uncontroled Rage ***
Wymaga minimum 81 rage, leczy od razu do full'a, następnie co 0,3 sekundy leczy po 30% hp, przy czym za każdym razem zabiera 8 rage, dzieje się tak do wyczerpania rage, maxymalnie 10 razy. Cooldown 60 sekund.
//Komentarz: Jest to takie pewne wyjście z ciężkiej sytuacji, postacie te mają mało hp i w krytycznej sytuacji kosztem swoich punktów rage mogą uciec od deda, zarówno w pvp jak i pvm. Bardzo mocno boostujący czar, z powodu tego że praktycznie do 3 sekund jesteśmy niemalże nieśmiertelni jak target nie zjada nas na hita.
[Obrazek: tuffle.png][Obrazek: cell.png]
*** Sharp Skin ***
Technika ta pozwala na poprawę ataków ki wyżej wymienionych postaci, działa na zasadzie czegoś za coś, czyli na 10 sekund czaru daje nam 90% skilla energy, ale w zamian daje 200% ki lvl'a co zwiększa siłę ataków ki. Działa zarówno z kaiokenem jak i bez, jednak gdy jest włączony trzeba odczekać ok. 1,2 sec na aktywację. Cooldown 30 sekund.
//Komentarz: Zobaczymy w praktyce jak technika będzie działać na mniejszym i większym lvlu bo wiadomo opiera się ona procentowo, jednak technika jest dość fajna, gdyż z lekkiego tanka robimy nam się dość dobry napastnik.
[Obrazek: freezer.png][Obrazek: cooler.png]
*** Death Beam ***
Technika podobnie jak działała na freezerze, jednak teraz ma ją teraz też cooler. Uwaga! Technika daje stuna na 3 sekundy, nie można wtedy się ruszyć w ogóle, nie działa na potwory z oczywistych powodów. Cooldown: 30 sekund. (Target)
//Komentarz: Technika jeszcze bardziej poprawia te profesje, dlatego też dostała nerfa na swój dmg
[Obrazek: majin.png]
*** Curse Healing ***
Technika typu area, wielkości nendouriki u janemby, zabiera 5% ki przeciwnikowi (tylko targetowi) 3 razy co sekundę. Cooldown 30 sec.
//Komentarz: Jak każda profesja typu tank, majin miał małe perspektywy w zderzeniu z innym graczem w PvP, dzięki tej unikatowej umiejętności będzie mógł powalić nie jednego saiyana, gdy użyje jej w odpowiednim momencie. Dotyczy to również innych profek ale saiyani jak wiemy mają wszystkie transy okresowe.
[Obrazek: janemba.png][Obrazek: shenron.png]
*** Super Charge ***
Technika typu target, jest to typowy doskok z dmg, tym właśnie profkom brakuję tego aby w odpowiednim momencie zadać decydującego hit'a ze sword'a/glov'a.
//Komentarz: Shenron może połączyć swoją drugą technikę w odpowiednim momencie z tą dzięki czemu więcej z działa natomiast janemba, jak widzi, że target jest już u kresu swoich hitpoinst'ów może dobić go.
[Obrazek: human.png][Obrazek: videl.png]
*** Repair ***
Kolejną techniką jest technika lecząc'a, dostają ją właśnie nasze androidy, działa ona w ten sposób, że przez 7 sekund co sekundę dostają 10% hp. Cooldown: 30
//Komentarz: Androidy to klasa postaci support, dzięki takiej technice dostają dodatkowy supportowy dla nich czar, który raczej nie ma dać nadać specjalnej ofensywności czy też mocy w tankowaniu, po prostu mogą bardziej agresywnie atakować lub lepiej Sobie radzić w niektórych trudnych sytuacjach zwłaszcza warach
[Obrazek: nw.png][Obrazek: spc.png]
*** Namek Furie ***
Technika dla namków to bardzo dziwna technika, raczej nie spotkacie jej na innych serwerach, polega ona na wysłaniu do targetu 20 balli w bardzo szybkim speedzie, wyglądają jak green balle, jednak to dalej technika.
//Komentarz: Technika dobra zarówno dla SPC'ka jak i NW'ka, temu drugiemu daje dodatkowej ofensywy, której czasem mu brak
----------------------------------------------------------------
------------------ SPECJALNE HITY ------------------------
----------------------------------------------------------------
Balle / Blasty:
[Obrazek: sc1x.png]
6% szansy na zatrucie targetu, w przypadku zatrucia następuję po Sobie co jedną sekundę 5 hitów z kolorem i efektem pod blast / ball. Hit jest równoważny do poziomu gracza. Uwaga! W przypadku odznaczenia mob'a hity dalej lecą, gracza nie.
Glovery/Swordy:
[Obrazek: sc2x.png]
6% szansy na wyssanie ki pointów targetu (tylko gracz). Działa to w ten sposób, że w przypadku wyssania następuję po Sobie co jedną sekundę 3 wyssania. Wyssanie jest równoważne do poziomu gracza x2. Uwaga! W przypadku odznaczenia targetu wyssanie dalej działa.
[Obrazek: sc1x.jpg]
[Obrazek: goku.png][Obrazek: vegeta.png][Obrazek: brolly.png]
*** Berserker Mode ***
Przez 15 sekund postać otrzymuje co sekundę 5 rage, cooldown 60 sekund.
//Komentarz: Tym postaciom za dużo nie brakuje dlatego nie wiele różni się od czaru furie, jednak daje całkiem sporo bo nie musimy go używać wtedy.
[Obrazek: gohan.png][Obrazek: trunks.png]
*** Uncontroled Rage ***
Wymaga minimum 81 rage, leczy od razu do full'a, następnie co 0,3 sekundy leczy po 30% hp, przy czym za każdym razem zabiera 8 rage, dzieje się tak do wyczerpania rage, maxymalnie 10 razy. Cooldown 60 sekund.
//Komentarz: Jest to takie pewne wyjście z ciężkiej sytuacji, postacie te mają mało hp i w krytycznej sytuacji kosztem swoich punktów rage mogą uciec od deda, zarówno w pvp jak i pvm. Bardzo mocno boostujący czar, z powodu tego że praktycznie do 3 sekund jesteśmy niemalże nieśmiertelni jak target nie zjada nas na hita.
[Obrazek: tuffle.png][Obrazek: cell.png]
*** Sharp Skin ***
Technika ta pozwala na poprawę ataków ki wyżej wymienionych postaci, działa na zasadzie czegoś za coś, czyli na 10 sekund czaru daje nam 90% skilla energy, ale w zamian daje 200% ki lvl'a co zwiększa siłę ataków ki. Działa zarówno z kaiokenem jak i bez, jednak gdy jest włączony trzeba odczekać ok. 1,2 sec na aktywację. Cooldown 30 sekund.
//Komentarz: Zobaczymy w praktyce jak technika będzie działać na mniejszym i większym lvlu bo wiadomo opiera się ona procentowo, jednak technika jest dość fajna, gdyż z lekkiego tanka robimy nam się dość dobry napastnik.
[Obrazek: freezer.png][Obrazek: cooler.png]
*** Death Beam ***
Technika podobnie jak działała na freezerze, jednak teraz ma ją teraz też cooler. Uwaga! Technika daje stuna na 3 sekundy, nie można wtedy się ruszyć w ogóle, nie działa na potwory z oczywistych powodów. Cooldown: 30 sekund. (Target)
//Komentarz: Technika jeszcze bardziej poprawia te profesje, dlatego też dostała nerfa na swój dmg
[Obrazek: majin.png]
*** Curse Healing ***
Technika typu area, wielkości nendouriki u janemby, zabiera 5% ki przeciwnikowi (tylko targetowi) 3 razy co sekundę. Cooldown 30 sec.
//Komentarz: Jak każda profesja typu tank, majin miał małe perspektywy w zderzeniu z innym graczem w PvP, dzięki tej unikatowej umiejętności będzie mógł powalić nie jednego saiyana, gdy użyje jej w odpowiednim momencie. Dotyczy to również innych profek ale saiyani jak wiemy mają wszystkie transy okresowe.
[Obrazek: janemba.png][Obrazek: shenron.png]
*** Super Charge ***
Technika typu target, jest to typowy doskok z dmg, tym właśnie profkom brakuję tego aby w odpowiednim momencie zadać decydującego hit'a ze sword'a/glov'a.
//Komentarz: Shenron może połączyć swoją drugą technikę w odpowiednim momencie z tą dzięki czemu więcej z działa natomiast janemba, jak widzi, że target jest już u kresu swoich hitpoinst'ów może dobić go.
[Obrazek: human.png][Obrazek: videl.png]
*** Repair ***
Kolejną techniką jest technika lecząc'a, dostają ją właśnie nasze androidy, działa ona w ten sposób, że przez 7 sekund co sekundę dostają 10% hp. Cooldown: 30
//Komentarz: Androidy to klasa postaci support, dzięki takiej technice dostają dodatkowy supportowy dla nich czar, który raczej nie ma dać nadać specjalnej ofensywności czy też mocy w tankowaniu, po prostu mogą bardziej agresywnie atakować lub lepiej Sobie radzić w niektórych trudnych sytuacjach zwłaszcza warach
[Obrazek: nw.png][Obrazek: spc.png]
*** Namek Furie ***
Technika dla namków to bardzo dziwna technika, raczej nie spotkacie jej na innych serwerach, polega ona na wysłaniu do targetu 20 balli w bardzo szybkim speedzie, wyglądają jak green balle, jednak to dalej technika.
//Komentarz: Technika dobra zarówno dla SPC'ka jak i NW'ka, temu drugiemu daje dodatkowej ofensywy, której czasem mu brak
----------------------------------------------------------------
------------------ SPECJALNE HITY ------------------------
----------------------------------------------------------------
Balle / Blasty:
[Obrazek: sc1x.png]
6% szansy na zatrucie targetu, w przypadku zatrucia następuję po Sobie co jedną sekundę 5 hitów z kolorem i efektem pod blast / ball. Hit jest równoważny do poziomu gracza. Uwaga! W przypadku odznaczenia mob'a hity dalej lecą, gracza nie.
Glovery/Swordy:
[Obrazek: sc2x.png]
6% szansy na wyssanie ki pointów targetu (tylko gracz). Działa to w ten sposób, że w przypadku wyssania następuję po Sobie co jedną sekundę 3 wyssania. Wyssanie jest równoważne do poziomu gracza x2. Uwaga! W przypadku odznaczenia targetu wyssanie dalej działa.