(23-07-2016, 00:48)Cive napisał(a): (22-07-2016, 22:40)demonsofdrago napisał(a): Dodam ze to jest tabelka przed balansem po rebie żeby nie było. Mam nadzieje ze teraz rozumiecie czemu są te pvp testy i proszę na nich grac żeby naprawić ten 'balans'.
bylem chyba wczoraj to byles tylko ty i tm i co to da, ze ja tam bede?
moja propozycja (bazowana na tabelkach)
cell hp/lvl 20>25
trunk hp/lvl 25>30 i -1000 hp za ktoregos z transow
brolly -3/4% dmg do baku
cooler +7% dmg do sn lub +1000 hp do ktoregos z transow i +4% dmg do sn
vegeta- zmniejszyc koszt explosion do max 1500 many i 1000 hp tak aby byl uzywalny na mniejszym lvl
namek spellcaster -5% dmg do kulki albo -1000 hp za jakis z transow
nw- choba -3% albo ball -5%
jaba- troszeczke podrasowac heal
Ogolem nw juz dostal troche nerfa na chobe z tego co mi wiadomo wiec jak sie go znerfi jeszcze mocniej bedzie 2 cellem
Co do jaby > to samo mowilem to vultur mi powiedzial ze po to ma ten usuale rage
.
Jesli vegeta ma miec zmniejszony koszt to cell tez.
Cell>25 hp/lvl + 10% ki abso + 10% do heala powinien dostac i -5% dmg z destructo disca.
Bo to parodia ze shenron sie leczy o 1k wiecej niz cell.
+ z coolerem dmg to moze troche przesadzasz bo wtedy bedzie bil wiecej od freezera z targeta ktory ma 7 kratek zasiegu.
Co do coolera to ja jestem za tym zeby mu zabrac z fuzki 2k hp i dac je na dwa pierwsze transy.
+ spc nietrzeba nerfic bo jak teraz glovy zabieraja mane to po co tym grac. chyba ze vult zmniejszy/l juz ilosc ile many bierze sai sei od atk ze spella.
+ humanowi przydalo by sie dodac spowrotem troche dmg do balla 5-10%.
+ nwkowi zamiast zabrac dmg wystarczy zabrac hp, tank ktory wali z balla a ma 2 najwiecej hp powinien miec najmniej z all tankow.