Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[S1] Server Hard
#1
Hejo,

Andrzej pod moim postem o odejściu napisałeś że mogłam pisać o propozycjach zmiany lub elementach nad którymi pracować warto.

1. Serwer 1 - low rate/exp to fajne rozwiązanie, ale jak widać nie przekłada się on na przyciąganie nowych graczy, dlaczego? Dlatego, że tylko Oldplayerzy wiedzą co gdzie i jak, dominują rozgrywkę, ustawiają 10mc na resp, więc jak gdzieś wchodzisz i kogoś nawet zabijesz to wpada "Main" char, najczęściej giniesz dostajesz wyrzut wymiocin jakim to śmieciem nie jesteś (mi wrzucają od kutasów, dupodajki ble ble ble), w związku z czym serwer PvP finalnie wygląda tak, że nie ma sensu grać, dlaczego? Zobaczmy TOP 10 - kto z tych panów gra dla PvP (często jest to argument dla którego grają tutaj gracze - Oldplayers), otóż nikt, ponieważ bot full afk jest cały czas, ewentualne PvP jest w sytuacji kiedy pojawi się jakiś sensowny BOSS.

Przechodząc do rzeczy, żeby czytelników nie zanudzić - nie gram, bo po prostu mi się nie podoba to co zrobione jest, co ja bym zmieniła ?

1. Serwer HARDCORE
a) 4 fragi/dzień 10/tydzień 15/miesiąc -przekroczenie limitu o +1 - red skull| przekroczenie limitu o +2 "unboost - 40% abso ki/mele" | przekroeczenie limitu o +5 "unboost - 60% abso ki/mele"
*unboost działa w PvP i PvM
b) jeśli jest BOT dozwolony do użytku:
stamina - 12H - exp 100%| 12-20H - exp 80% | 20-30H exp - 60% | 30-40H exp - 40%| 40-50H - exp 20%| 50H i więcej - exp 0% 
*PACC daje 20% szybszą regenerację staminy, regeneracja staminy 1H - 2H bez expienia
c) śmierć - przy good karmie - 1% obecnego exp'a, przy neutral karmie - 2% obecnego exp'a, przy bad karmie 3-10% (wówczas przy Dende - protect zone)
*jeśli gracz ma RED SKULL'a zawsze jego śmierć liczona jest z 10% stratą obecnie posiadanego Exp'a
d) jeśli gracz posiada WHITE KULL - jego śmierć zawsze jak na neutral karmie
e) low rate loot - podobnie jak obecny, z tym że tylko przez pierwsze 12h STAMINY, póżniej 50% obecnego poziomu
f) możliwość zabijania gracza i monster jeśli ktoś skiluje, jeśli zakaz zabijania mobsterów wówczas lepiej przywrócić GR system
g) DMG in PvP 50% tego co w PvM - wówczas team play jest konieczny, chyba że przewaga LvLi jest znacząca.
h) usunąć exhaust na zanzo/obracanie lub zmienijszyć je o 50%
i) ograniczenie MC do 2 maksymalnie - złamanie limitu - delete postaci, która jest zalogowana jako trzecia
j) GM - nie może być aktywnym graczem, Dymek wypełnia swoją rolę w pełni nie faworyzując nikogo, Invi ma z tym problem
k) balans postaci - powinien być robiony przez Ciebie lub twój staff support i być tajemnicą dla każdego finalnie, więcej zabawy z odkrywania możliwości każdej z postaci,
l) po wbicu 400 LvLa - dead zawsze jak na neutral karmie
m) wyzywanie jakiekolwiek - dead z 10% stratą obenie posiadanego Exp'a
n) uzycia bug'a w grze - np ognie w pierwszych 3 dniach na tej edycji dawały meeega dużo energy skill'a, kto o tym wiedział ? oczywiście nie nowi gracze, a kto korzystał? sami wiecie, więc w takim przypadku wykorzystywaniue Bugów w grze - ban 7 dni lub deleted
o) przywrócenie cen z rybami (shrimp 220gp)

Oczywiście są rzeczy a w zasadzie jest ich mnóstwo, które można zmieniać poprawiać (exp,questy,wydarzenia), ale finalnie bez silnych i jasnych zasad postępowania a dodatkowo ich egzekucji nie zagramy zbyt długo.. oczywiście jestem świadoma że wielu graczy określi że to bzdury, ale to jest coś co wydaje mi się optymalnie nie dla mnie, ale dla wielu graczy, bo chciałabym grać z Wami, ale nie w taki sposób, że osoby zorientowane lub "u władz" mają znaczącą przewagę.

Andrzej jeśli zechcesz pogadaj z Pawłem, on też twierdzi że serwerowi brakuje silnej administracji. 
Zasady i te rozwiązania oczywiście do dyskusji.

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco :*
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Gosia:
  • Carkas
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
[S1] Server Hard - przez Gosia - 13-11-2016, 19:54
RE: [S1] Server Hard - przez Rashelovsky - 13-11-2016, 20:07
RE: [S1] Server Hard - przez Quixer - 13-11-2016, 20:13
RE: [S1] Server Hard - przez Cive - 13-11-2016, 20:18
RE: [S1] Server Hard - przez Xifreki - 13-11-2016, 22:26
RE: [S1] Server Hard - przez Alexis - 13-11-2016, 22:32
RE: [S1] Server Hard - przez yalesz - 13-11-2016, 23:38
RE: [S1] Server Hard - przez Vicodin - 14-11-2016, 00:40
RE: [S1] Server Hard - przez sakumo - 14-11-2016, 00:41
RE: [S1] Server Hard - przez Gosia - 14-11-2016, 12:47
RE: [S1] Server Hard - przez Harakiri - 14-11-2016, 01:05
RE: [S1] Server Hard - przez Lisu - 14-11-2016, 01:10
RE: [S1] Server Hard - przez Invisiblity - 14-11-2016, 02:49
RE: [S1] Server Hard - przez Vultur - 14-11-2016, 03:29
RE: [S1] Server Hard - przez Athlete - 14-11-2016, 17:43
RE: [S1] Server Hard - przez Invisiblity - 14-11-2016, 17:44
RE: [S1] Server Hard - przez Rashelovsky - 14-11-2016, 17:49
RE: [S1] Server Hard - przez Mutant - 16-11-2016, 15:19

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu