25-03-2017, 19:03
Najwieksza rzecz wymagajaca poprawki to STUN:
czas trwania 3s -> 1.5 s
damage 100% obecnego ->40% obecnego
Sam stun na 1.5 sec daje wystarczajaco duzo a ten dmg byl przesadzony. Walac stuna nie traciles praktycznie dmg bo robil on 80% dmgu twojego spellu. Taki efekt powinien miec swoja zla strone. Stunujesz = nie damagujesz. 3 sekundy oznaczaly wyrok i jedyne co mogles robic to patrzec jak umierasz. Ogolnie duzo psul pvp ten spell .
Rozpisywac sie na kulki vs melee nie bede. Po prostu zagram se kulka i mam wyjebane. Bedzie mi latwiej upgradowac bron, super kama co 7 sekund oznacza ze prawdopodobnie nikt mnie nie zlapie no i w dodatku nie bede strasznie odstawal w dmg od prof melee.
czas trwania 3s -> 1.5 s
damage 100% obecnego ->40% obecnego
Sam stun na 1.5 sec daje wystarczajaco duzo a ten dmg byl przesadzony. Walac stuna nie traciles praktycznie dmg bo robil on 80% dmgu twojego spellu. Taki efekt powinien miec swoja zla strone. Stunujesz = nie damagujesz. 3 sekundy oznaczaly wyrok i jedyne co mogles robic to patrzec jak umierasz. Ogolnie duzo psul pvp ten spell .
Rozpisywac sie na kulki vs melee nie bede. Po prostu zagram se kulka i mam wyjebane. Bedzie mi latwiej upgradowac bron, super kama co 7 sekund oznacza ze prawdopodobnie nikt mnie nie zlapie no i w dodatku nie bede strasznie odstawal w dmg od prof melee.