25-03-2017, 19:32
(25-03-2017, 19:03)Shrouded Colour napisał(a): Najwieksza rzecz wymagajaca poprawki to STUN:
czas trwania 3s -> 1.5 s
damage 100% obecnego ->40% obecnego
Sam stun na 1.5 sec daje wystarczajaco duzo a ten dmg byl przesadzony. Walac stuna nie traciles praktycznie dmg bo robil on 80% dmgu twojego spellu. Taki efekt powinien miec swoja zla strone. Stunujesz = nie damagujesz. 3 sekundy oznaczaly wyrok i jedyne co mogles robic to patrzec jak umierasz. Ogolnie duzo psul pvp ten spell .
Rozpisywac sie na kulki vs melee nie bede. Po prostu zagram se kulka i mam wyjebane. Bedzie mi latwiej upgradowac bron, super kama co 7 sekund oznacza ze prawdopodobnie nikt mnie nie zlapie no i w dodatku nie bede strasznie odstawal w dmg od prof melee.
zapomnialem o stunie wspomniec dzieki za przypomnienie
Oczywiscie tak jak napisales stun jest zbyt OP jak na server typu DBP 1 opcja jest zostawic te 2,5 sec(bo chyba tyle trwa stun) ale zabrac 90% dmg druga opcja jest skrocenie stuna do 1.75 sec i zostawienie dmg dodatkowo gdy ktos nas zestunuje nie mozemy byc zestunowani drugi raz w ciagu 8 sekund od konca pierwszego stuna-jak wychodzisz od dende a tam 5 coolerow to mozesz alt+f4 dac i kupywac karma boxa nawet jak wyzyjesz 1 stuna to odrazu leci drugi i stoisz w miejscu rok.
Dla podkreslenia nie jest to "placz" w strone vicodinowych coolerow bo sam gralem freezerem ze stunem .