27-04-2017, 00:49
1 jak dla mnie as jest spoko skilujesz-masz przewage w skilu nie skilujesz-masz przewage w czyms innym ja nan 143 asa i nie narzekam, ze ktos bije szybciej odemnie widocznie jak ja robilem cos innego to on skilal.
2 raczej z tym sie nic nie zrobi
3 niestety wychodza tylko male zmiany jak wychodzi jakis nowy resp to jest to resp mobkow ktore juz znamy dodawanie respow typu dmy w helu nie ma najmniejszego sensu bo 2 inne respy dmow w helu i tak sa puste przez 95% czasu. Fajnie by bylo jakby doszly respy nowych mobkow jakies nowe questy nowe itemy czy nowe systemy albo respy ktorych jest malutko np deserty, salki.
4 z jednej strony zabronienie mc byloby dobre bo kazdy mialby rowne szanse bo tak jak napisales nie kazdemu sie chce robic 5 mc nie kazdemu komp na to pozwoli a z drugiej strony zabronienie mc zmniejszy ilosc graczy do liczby ktorej nawet nie chce znac i wygra ten komu sie bedzie chcialo bawic w zmienianie ip ale dodanie mozliwosci zdobycia jakiejs sporej ilosci skele headow czy upgrade scroli dla H lvli brzmi niezle
5 brak zdania i raczej nie sadze, zeby dalo sie zrobic, ze tylko ten 1 spell nie moze zmissowac
6 zawsze mnie to dziwilo czemu majac glovy mam 2x wiecej itemkow wywalac? Albo zwiekszyc szanse na upgrade glovow i swordow albo zwiekszyc kulka wymagane itemki na upgrade
7 dokldanie wary sa na spontanie a nie na guild warze system guild warow nadaje sie bardziej na eventy pvp niz na faktyczne wojny
8 dokladnie spc pada na hita od "rikoszetow" od polowy mobkow na rebelionie nie mowiac o titan quescie spc i tak nie ma latwo po co mu jeszcze bardziej utrudniac
9 ustawic kinto na 95% many... Ja czasami nawet jak zjem kapse i klikne kinto odrazu to sie nie tepne bo trans zabral cale 20 czy 30 many i dupa
10 nigdy nie mialem z tym jakiegos duzego problemu
11 achivy dawno nie byly ruszane ale fakt moznaby zmniejszyc ilosc redukow/fragow do god of death i np wymagana ilosc klikniec na szafke z foodem bo po zmianie 100 itemkow na sqm robilem ten achiv 2,5 h...
12 raczej na nie
od siebie dodam
fragi- obecna ilosc fragow jest duza kiedys bylo 6 i nie byloby to jeszcze jakies tragiczne gdyby nie frag remover... Typek moze meczyc nooba w nieskonczonosc zabije go 14 x wbije rsa i sobie resnie fragi remowerem-totalnie nie patrzy sie na to kogo i ile razy sie zabija i nie szanuje sie fragow. Proponuje albo zmniejszyc liczbe fragow do 6-8 albo usunac removera aczkolwiek raczej dla servera opcja nr 1 by byla korzystniejsza pamietam granie na rl tibii od 3 fragow rs od 6 jail i sie nie zabijalo kogo popadnie tylko zabijales tego kogo chciales zabic.
bossy-exp za nie zostal troche za mocno zmniejszony na 500+ nie dostaje sie nawet calego lvla za zabicie bossa we 2
namek db- to, ze respi sie codziennie o tej samej godzinie jest moim zdaniem bez sensu proponuje ustawic respawn time namek db na losowa godzine od 14 do 21
2 raczej z tym sie nic nie zrobi
3 niestety wychodza tylko male zmiany jak wychodzi jakis nowy resp to jest to resp mobkow ktore juz znamy dodawanie respow typu dmy w helu nie ma najmniejszego sensu bo 2 inne respy dmow w helu i tak sa puste przez 95% czasu. Fajnie by bylo jakby doszly respy nowych mobkow jakies nowe questy nowe itemy czy nowe systemy albo respy ktorych jest malutko np deserty, salki.
4 z jednej strony zabronienie mc byloby dobre bo kazdy mialby rowne szanse bo tak jak napisales nie kazdemu sie chce robic 5 mc nie kazdemu komp na to pozwoli a z drugiej strony zabronienie mc zmniejszy ilosc graczy do liczby ktorej nawet nie chce znac i wygra ten komu sie bedzie chcialo bawic w zmienianie ip ale dodanie mozliwosci zdobycia jakiejs sporej ilosci skele headow czy upgrade scroli dla H lvli brzmi niezle
5 brak zdania i raczej nie sadze, zeby dalo sie zrobic, ze tylko ten 1 spell nie moze zmissowac
6 zawsze mnie to dziwilo czemu majac glovy mam 2x wiecej itemkow wywalac? Albo zwiekszyc szanse na upgrade glovow i swordow albo zwiekszyc kulka wymagane itemki na upgrade
7 dokldanie wary sa na spontanie a nie na guild warze system guild warow nadaje sie bardziej na eventy pvp niz na faktyczne wojny
8 dokladnie spc pada na hita od "rikoszetow" od polowy mobkow na rebelionie nie mowiac o titan quescie spc i tak nie ma latwo po co mu jeszcze bardziej utrudniac
9 ustawic kinto na 95% many... Ja czasami nawet jak zjem kapse i klikne kinto odrazu to sie nie tepne bo trans zabral cale 20 czy 30 many i dupa
10 nigdy nie mialem z tym jakiegos duzego problemu
11 achivy dawno nie byly ruszane ale fakt moznaby zmniejszyc ilosc redukow/fragow do god of death i np wymagana ilosc klikniec na szafke z foodem bo po zmianie 100 itemkow na sqm robilem ten achiv 2,5 h...
12 raczej na nie
od siebie dodam
fragi- obecna ilosc fragow jest duza kiedys bylo 6 i nie byloby to jeszcze jakies tragiczne gdyby nie frag remover... Typek moze meczyc nooba w nieskonczonosc zabije go 14 x wbije rsa i sobie resnie fragi remowerem-totalnie nie patrzy sie na to kogo i ile razy sie zabija i nie szanuje sie fragow. Proponuje albo zmniejszyc liczbe fragow do 6-8 albo usunac removera aczkolwiek raczej dla servera opcja nr 1 by byla korzystniejsza pamietam granie na rl tibii od 3 fragow rs od 6 jail i sie nie zabijalo kogo popadnie tylko zabijales tego kogo chciales zabic.
bossy-exp za nie zostal troche za mocno zmniejszony na 500+ nie dostaje sie nawet calego lvla za zabicie bossa we 2
namek db- to, ze respi sie codziennie o tej samej godzinie jest moim zdaniem bez sensu proponuje ustawic respawn time namek db na losowa godzine od 14 do 21