16-06-2017, 02:35
Edycja juz troche stoi duzo osob wbilo ten max lvl a jak nie max to jakis 800 chociaz wiec mozna juz mowic o tym ktora postac jest za silna a ktora za slaba. Na tej edycji jestem dosc aktywny w pvp i starajac sie byc obiektywnym napisze propozycje zmian
Goku- Tutaj ciezko cokolwiek powiedziec tak naprawde nikt nim nie gra. Moim zdaniem goku swoje kly pokazuje na lvlach rzedu 1400+ a jako, ze max lvl jest 999 to proponuje zwiekszyc mu lekko dmg z ttk wkoncu to no cheat a jego last spell to wave. Reasumujac +4 % dmg z ttk byloby calkiem rozsadne
Vegeta- Tak jak wyzej ciezko cokolwiek mowic bo niestety nie mialem przyjemnosci walczyc z vegeta ale mysle, ze pare% dmg do final shine nie jest glupim pomyslem przypominam to no cheat a final shine to wave. Reasumujac +3% dmg do final shine
Brolly- Moim zdaniem jest troche za bardzo tankowaty jak na taki dmg. Ma najlepsza lape dmg ze spella jest wmiare do tego bardzo duza ilosc hp. Na warach Dorpaz tzn brolly jest dla nas bardzo duzym problemem bo takiego buba po prostu sie nie bije, bardzo ciezko go zabic ale on tez nie robi niewiadomo jakiego dmg a z brollym jest tak, ze strasznie ciezko go zabic a nie mozna go olewac bo potrafi zabolec. Proponuje aby Fuzka dawala 100 hp zamiast 1000
Gohan-Nie lubie sie wypowiadac o postaci ktora gram ale coz. Uwazam, ze gohan jest troszke za mocny jak na shootera ktory ma 20 hp/lvl wcale nie latwo go zabic proponuje -1000 hp za fuzke
Trunks- Z hp mocno od gohana nie odbiega a jest profka melee ja bym mu dal z 1000 dodatkowego hp za fuzke.
Tuffle- Tuffle jest tankiem. Ale tak naprawde co to za tank ktory ma 0% absorba na ki? Druga sprawa jest meteo self ktore pobiera hp a jego dmg jest niewiele wiekszy od ee+ma mniejszy zasieg. Proponuje zmniejszyc Tufflowi melee abso z 15 na 10 % oraz zwiekszyc ki abso z 0 na 5% dodatkowo usunac koszt hp z meteo selfa LUB zwiekszyc jego obrazenia o jakies 3%
Cell- tak samo jak w przypadku tuffla 0% ki abso na tanku? Tyle, ze tutaj jest tylko 10% melee abso a nie 15 jak w przypadku tuffla. Proponuje zwiekszyc ki abso z 0 na 5%
Cooler- imo jest ok
Freezer-imo jest ok
Majin-imo jest ok. Moze i nie ma ki abso ale ma az 20% melee abso DODATKOWO posiada ogromna liczbe hp i bardzo dobry heal
Shenron-ciezko cokolwiek powiedziec raptem 1 osoba ma fuzke
Janemba- Kiedys ktos stwierdzil, ze janemba jest za silny i zostalo mu zabrane 25% melee dmg. Od tamtej pory... Coz juz silny nie jest. Na poczatku aelo marudzil na brak dmg ale wiadomo jak to jest gdy ktos placze, ze jego postac jest slaba. Pare dni temu bijac sie z mankiem podczas pvp zmienialem magic arma na destro bo ledwo yellowy lapalem a jestem gohanem. Proponyje zwiekszyc jabie lape o 12%
Human-ciezko cokolwiek powiedziec ale jakos nikt nim nie gra widzialem az 2 humanow z lastem i nie mowie tu o fuzce. Ja bym dal mu pare% do melee dmg powiedzmy 5%
Videl-Po nerfie heala chyba jest ok
Namek spellcaster- Chyba jest ok
Namek warrior- narazie nikt nim nie wbil duzego lvla ale od czasu buffa lapy sporo osob zaczelo nim grac imo zostawic jak jest.
Goku- Tutaj ciezko cokolwiek powiedziec tak naprawde nikt nim nie gra. Moim zdaniem goku swoje kly pokazuje na lvlach rzedu 1400+ a jako, ze max lvl jest 999 to proponuje zwiekszyc mu lekko dmg z ttk wkoncu to no cheat a jego last spell to wave. Reasumujac +4 % dmg z ttk byloby calkiem rozsadne
Vegeta- Tak jak wyzej ciezko cokolwiek mowic bo niestety nie mialem przyjemnosci walczyc z vegeta ale mysle, ze pare% dmg do final shine nie jest glupim pomyslem przypominam to no cheat a final shine to wave. Reasumujac +3% dmg do final shine
Brolly- Moim zdaniem jest troche za bardzo tankowaty jak na taki dmg. Ma najlepsza lape dmg ze spella jest wmiare do tego bardzo duza ilosc hp. Na warach Dorpaz tzn brolly jest dla nas bardzo duzym problemem bo takiego buba po prostu sie nie bije, bardzo ciezko go zabic ale on tez nie robi niewiadomo jakiego dmg a z brollym jest tak, ze strasznie ciezko go zabic a nie mozna go olewac bo potrafi zabolec. Proponuje aby Fuzka dawala 100 hp zamiast 1000
Gohan-Nie lubie sie wypowiadac o postaci ktora gram ale coz. Uwazam, ze gohan jest troszke za mocny jak na shootera ktory ma 20 hp/lvl wcale nie latwo go zabic proponuje -1000 hp za fuzke
Trunks- Z hp mocno od gohana nie odbiega a jest profka melee ja bym mu dal z 1000 dodatkowego hp za fuzke.
Tuffle- Tuffle jest tankiem. Ale tak naprawde co to za tank ktory ma 0% absorba na ki? Druga sprawa jest meteo self ktore pobiera hp a jego dmg jest niewiele wiekszy od ee+ma mniejszy zasieg. Proponuje zmniejszyc Tufflowi melee abso z 15 na 10 % oraz zwiekszyc ki abso z 0 na 5% dodatkowo usunac koszt hp z meteo selfa LUB zwiekszyc jego obrazenia o jakies 3%
Cell- tak samo jak w przypadku tuffla 0% ki abso na tanku? Tyle, ze tutaj jest tylko 10% melee abso a nie 15 jak w przypadku tuffla. Proponuje zwiekszyc ki abso z 0 na 5%
Cooler- imo jest ok
Freezer-imo jest ok
Majin-imo jest ok. Moze i nie ma ki abso ale ma az 20% melee abso DODATKOWO posiada ogromna liczbe hp i bardzo dobry heal
Shenron-ciezko cokolwiek powiedziec raptem 1 osoba ma fuzke
Janemba- Kiedys ktos stwierdzil, ze janemba jest za silny i zostalo mu zabrane 25% melee dmg. Od tamtej pory... Coz juz silny nie jest. Na poczatku aelo marudzil na brak dmg ale wiadomo jak to jest gdy ktos placze, ze jego postac jest slaba. Pare dni temu bijac sie z mankiem podczas pvp zmienialem magic arma na destro bo ledwo yellowy lapalem a jestem gohanem. Proponyje zwiekszyc jabie lape o 12%
Human-ciezko cokolwiek powiedziec ale jakos nikt nim nie gra widzialem az 2 humanow z lastem i nie mowie tu o fuzce. Ja bym dal mu pare% do melee dmg powiedzmy 5%
Videl-Po nerfie heala chyba jest ok
Namek spellcaster- Chyba jest ok
Namek warrior- narazie nikt nim nie wbil duzego lvla ale od czasu buffa lapy sporo osob zaczelo nim grac imo zostawic jak jest.