Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Update
#1
Andrzej rób ten update bo naprawdę jest lipa w hooyyy .!!!!
Wchodzę o każdej porze dnia i prawie żywej duszy nie widać Uśmiech
Starzy gracze już nie graja nowi afkuja... 
WTF.!!! OczkoOczkoOczko
Odpowiedz
#2
Wypaliło sie
Odpowiedz
#3
(17-07-2017, 00:59)Tobby napisał(a): Wypaliło sie

Trochę szkoda bo zainteresowanie tej edycji było zajebiste. Lecz Vulpix znowu sobie sam zjebal sprawę. Post po poscie na forum o balansie i wyjebania max levela bo nie było co robić na serwie. A Vultur robił jakieś update pod nowych/noobskich graczy (chodzi mi tu najbardziej u ułatwiania achievementow). Dla mnie najbardziej zjebala sprawa z btq na 1k lvlu. Autokarek wbił sobie 1080 lvl w 1 dzień wprowadzenia tego update. A my się kurwa cieszymy ze za daily task wpadł 1007 lvl...
Odpowiedz
#4
Coz tak jak na poczatku byly male updaty co 2-3 dni to mimo, ze przewaznie nie wprowadzaly one niewiadomo jakich zmian to i tak cieszylo oko, ze cos sie dzialo po jakims czasie braklo zmian i troche lipa. Olewanie sprawy balansu tez moim zdaniem ma duzy wplyw na zniechecenie graczy szczegolnie starych balans jest wmiare ok ale niestety te wmiare to jak widac malo wystarczy spojrzec ile jest c18 a ile c17 i juz widac, ze jednak tego balansu nie ma. Fajnie jakbys robil takie male update co 2-3 dni i w miedzyczasie pracowal nad czyms wiekszym i na bierzaco ustawial balans.
Odpowiedz
#5
(17-07-2017, 05:46)Cive napisał(a): Coz tak jak na poczatku byly male updaty co 2-3 dni to mimo, ze przewaznie nie wprowadzaly one niewiadomo jakich zmian to i tak cieszylo oko, ze cos sie dzialo po jakims czasie braklo zmian i troche lipa. Olewanie sprawy balansu tez moim zdaniem ma duzy wplyw na zniechecenie graczy szczegolnie starych balans jest wmiare ok ale niestety te wmiare to jak widac malo wystarczy spojrzec ile jest c18 a ile c17 i juz widac, ze jednak tego balansu nie ma. Fajnie jakbys robil takie male update co 2-3 dni i w miedzyczasie pracowal nad czyms wiekszym i na bierzaco ustawial balans.

Problem w vultura balansie jest taki ze jak cos zmienia jednej profie to zapomina o reszczie brollas i buubek sa dobrym tego przykladem jak brolly dostal 35 hp/lvl + ze str leci tak samo okazalo sie ze ma best lape/praktycznie tyle samo hp,do tego spell dmg rowny goka,vegecie ktory jest latwiejszy do trafienia.

Buubek dostal 5% ki abso i okazalo sie ze nieoplaca sie grac zadnym innym tankiem oprocz buubka. Zawsze mowilem ze to cell mial dostac ki abso wiec nwm skad ten pomysl zeby buubek to dostal bo bez tego juz byl zajebistym tankiem.

Ballowce maja za duzy zasieg + za duzy dmg z balla roznica miedzy melee a ballowcem jest jakies 8k. co w pvp jest jakas roznica 1-1.5k?

To samo moja walka z alvarissami 1v5 na spopovichu juz pokazala ze ballowce maja za duza przewage nad melee biegalem walilem spelle bo jedynie o co musialem sie martwic to o spelle a dla spc wiadome to spelle chuja robia bo z lapy i tak niedali rady dobiec.

I dalej jestem za tym zeby postacie mialy takie abso:
Tanki = 15/15
Saiyany = 10 melee / 5% ki
Ballowce =  10% ki abso / 0% melee dac 4 kratki na balla. Coolerowi dac wtedy znowu troszke lepszego balla i 25 hp/lvl i z 3k hp do transow,bo wiadome traci 10% melee abso
melee = 7.5% ki abso/melee abso = do tego sie zaliczaja jaba/human/nw bo ich tankami nazwac niemozna. jeszcze trunk i freezer zalicza sie do tej listy.
+ do tego zbalansowac ki dmg.
I wtedy wyrownac postacie tak jak goku/vegeta brollas

Saiyany
Goku = duzy dmg z ttk gorszy z lapy
Vegeta = hybrida tego i tego
Brolly = duzy dmg z lapy

Tanki
Tuffle = duzy dmg z ki
Buu = maly dmg z tego i tego za to bardziej tankowaty niz cell/tuffle = dac mu 35hp/lvl
Cell = sredni dmg tego i tego
Shenron = duzy dmg z lapy/chujowy spell

Ballowce
Spc = najwiekszy ki dmg na servie. kamka+choba, chujowy ball teraz ma best chobe i best balla jedynie chujowo bije z super kamki.
Videl = Sredni dmg ze spella i balla aktualnie ma duzy z tego i z tego i dac 5% do heala
Gohan = Duzy dmg z balla a chujowy dmg z ohk = zmniejszyc zasieg ohk do 4 kratek

Melee
Freezer = zamiast 30 hp/lvl dac mu 25 i zostawic jak jest
Trunk = dac 5% do lapy i jest git
Jaba = tak jak mowilem 1 zasieg do nendo i wyjebac iku i jeszcze dac 10% do heala pojebane jest to ze polega na black capsie zeby sie wyleczyc niepowinno byc postaci ktora polega na sms shopie/ludziach zeby capsy kupywac.
Human = raczej bedzie git jak sie zmieni all profy.
Namek warrior = zabrac mu 5k hp i zostawic dmg jak jest. z choby duzo bije ale wkoncu to wave.

Wedlug mnie taki balans bedzie 500% lepszy niz jest teraz. ale pewnie znowu wypociny pisze po nic bo vultur powie ze jest okej.

Ale jak mozesz vultur to odpal ze testy z wszystkim co tu napisalem i zobaczysz roznice w pvp.

Co to duzego dmg z lapy itd to patrze na tankow/saiyanow czyli naprzyklad brollas z baku bedzie bil po 100k to goku z ttk po 140k. jak brollas z lapy za 50k to goku za jakies 40k a vegetea 115k spell i 42.5k lapa.
To samo miedzy tankami itd. shenron naprzyklad 40k to buubek 30k. i tak dalej. wiadome ze roznica miedzy spellem musi byc wieksza niz w lapie.

Do tego wtedy kazda osoba bedzie miala postac do wyboru.
Zrobic w professions system gwiazdek w czym postac jest dobra

Physical Damage
Absorb
Ki Damage
Healing

Wtedy ludzie na serio beda mieli wybor profesji bo teraz aktualnie wybor profesji jest chujowy.
Aktualnie to wyglada tak
Ballowiec = c18/gohan
Ki dmg = freezer
Saiyan = brolly
Tank = buu

Poprostu niczym innym sie nieoplaca grac.

Kto sie zemna zgadza niech polubi ten post Niezdecydowany.
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Adoxv20:
  • yalesz
Odpowiedz
#6
skoro nie chcecie być meta slejwami to grajcie kim chcecie.. oplaca sie grać kazda profka która daje fun a nie jest op lul.. co to za grenie najlepszymi profami ja nie wiem.. od nie pamiętam kiedy jest tak, że jakas profka jest silniejsza i cały czas ktoś pisze o balansie.. to co napisałeś ma sens i wygląda ok, tylko czy to wypali?? myśle, że nie.. znowu cos sie dojebie typu brak blokady lvla na 999 i od 1500 znowu jakis gok czy ktos zacznie sie skalować jak scierwo.. a robić server pod 3 timki, które się rozchodzą po 2 tygodniach bo jedni wygrali edycje i se poszli albo spalakali sie o balans, nie ma sensu : ) nie odbierz tego za hejt do Twojego pomyslu bo ogólnie jak juz wspomnialem to co napisałeś wygląda spoko.. ale nocusz..
Odpowiedz
#7
adox, + za to ze chcialo ci sie to pisac i jestem na tak
Odpowiedz
#8
dajcie bala na 1 kratke i -100% mele dla wszystkich ballowcow najlepiej Duży uśmiech
Odpowiedz
#9
Humek ze sworda powinien dostać + do dmg, gdyż zabrano mu balla i nic więcej nie zostało zmienione i ewentualnie do zmian, które napisał Adox dałbym Trunkowi trochę hp, gdyż aktualnie na laście ma tyle samo co gohan, a jak wiadomo trzeba nim biegać za targetem.
Odpowiedz
#10
(17-07-2017, 16:50)Adoxv20 napisał(a):
(17-07-2017, 05:46)Cive napisał(a): Coz tak jak na poczatku byly male updaty co 2-3 dni to mimo, ze przewaznie nie wprowadzaly one niewiadomo jakich zmian to i tak cieszylo oko, ze cos sie dzialo po jakims czasie braklo zmian i troche lipa. Olewanie sprawy balansu tez moim zdaniem ma duzy wplyw na zniechecenie graczy szczegolnie starych balans jest wmiare ok ale niestety te wmiare to jak widac malo wystarczy spojrzec ile jest c18 a ile c17 i juz widac, ze jednak tego balansu nie ma. Fajnie jakbys robil takie male update co 2-3 dni i w miedzyczasie pracowal nad czyms wiekszym i na bierzaco ustawial balans.

Problem w vultura balansie jest taki ze jak cos zmienia jednej profie to zapomina o reszczie brollas i buubek sa dobrym tego przykladem jak brolly dostal 35 hp/lvl + ze str leci tak samo okazalo sie ze ma best lape/praktycznie tyle samo hp,do tego spell dmg rowny goka,vegecie ktory jest latwiejszy do trafienia.

Buubek dostal 5% ki abso i okazalo sie ze nieoplaca sie grac zadnym innym tankiem oprocz buubka. Zawsze mowilem ze to cell mial dostac ki abso wiec nwm skad ten pomysl zeby buubek to dostal bo bez tego juz byl zajebistym tankiem.

Ballowce maja za duzy zasieg + za duzy dmg z balla roznica miedzy melee a ballowcem jest jakies 8k. co w pvp jest jakas roznica 1-1.5k?

To samo moja walka z alvarissami 1v5 na spopovichu juz pokazala ze ballowce maja za duza przewage nad melee biegalem walilem spelle bo jedynie o co musialem sie martwic to o spelle a dla spc wiadome to spelle chuja robia bo z lapy i tak niedali rady dobiec.

I dalej jestem za tym zeby postacie mialy takie abso:
Tanki = 15/15
Saiyany = 10 melee / 5% ki
Ballowce =  10% ki abso / 0% melee dac 4 kratki na balla. Coolerowi dac wtedy znowu troszke lepszego balla i 25 hp/lvl i z 3k hp do transow,bo wiadome traci 10% melee abso
melee = 7.5% ki abso/melee abso = do tego sie zaliczaja jaba/human/nw bo ich tankami nazwac niemozna. jeszcze trunk i freezer zalicza sie do tej listy.
+ do tego zbalansowac ki dmg.
I wtedy wyrownac postacie tak jak goku/vegeta brollas

Saiyany
Goku = duzy dmg z ttk gorszy z lapy
Vegeta = hybrida tego i tego
Brolly = duzy dmg z lapy

Tanki
Tuffle = duzy dmg z ki
Buu = maly dmg z tego i tego za to bardziej tankowaty niz cell/tuffle = dac mu 35hp/lvl
Cell = sredni dmg tego i tego
Shenron = duzy dmg z lapy/chujowy spell

Ballowce
Spc = najwiekszy ki dmg na servie. kamka+choba, chujowy ball teraz ma best chobe i best balla jedynie chujowo bije z super kamki.
Videl = Sredni dmg ze spella i balla aktualnie ma duzy z tego i z tego i dac 5% do heala
Gohan = Duzy dmg z balla a chujowy dmg z ohk = zmniejszyc zasieg ohk do 4 kratek

Melee
Freezer = zamiast 30 hp/lvl dac mu 25 i zostawic jak jest
Trunk = dac 5% do lapy i jest git
Jaba = tak jak mowilem 1 zasieg do nendo i wyjebac iku i jeszcze dac 10% do heala pojebane jest to ze polega na black capsie zeby sie wyleczyc niepowinno byc postaci ktora polega na sms shopie/ludziach zeby capsy kupywac.
Human = raczej bedzie git jak sie zmieni all profy.
Namek warrior = zabrac mu 5k hp i zostawic dmg jak jest. z choby duzo bije ale wkoncu to wave.

Wedlug mnie taki balans bedzie 500% lepszy niz jest teraz. ale pewnie znowu wypociny pisze po nic bo vultur powie ze jest okej.

Ale jak mozesz vultur to odpal ze testy z wszystkim co tu napisalem i zobaczysz roznice w pvp.

Co to duzego dmg z lapy itd to patrze na tankow/saiyanow czyli naprzyklad brollas z baku bedzie bil po 100k to goku z ttk po 140k. jak brollas z lapy za 50k to goku za jakies 40k a vegetea 115k spell i 42.5k lapa.
To samo miedzy tankami itd. shenron naprzyklad 40k to buubek 30k. i tak dalej. wiadome ze roznica miedzy spellem musi byc wieksza niz w lapie.

Do tego wtedy kazda osoba bedzie miala postac do wyboru.
Zrobic w professions system gwiazdek w czym postac jest dobra

Physical Damage
Absorb
Ki Damage
Healing

Wtedy ludzie na serio beda mieli wybor profesji bo teraz aktualnie wybor profesji jest chujowy.
Aktualnie to wyglada tak
Ballowiec = c18/gohan
Ki dmg = freezer
Saiyan = brolly
Tank = buu

Poprostu niczym innym sie nieoplaca grac.

Kto sie zemna zgadza niech polubi ten post Niezdecydowany.

Chodź bubem 1k lvl i zmierz się z moim tufflem zobaczymy kto lepszy tank :Uśmiech pierdoluty gadasz ziomek. Każda profka ma się dobrze tylko dobierz do niej odpowiednie eq a nie JAK SCHEMAT LECI Uśmiech

ADOX!
[Obrazek: 29x92eo.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Menu