Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Update
#11
15 Jul 2017, 23:30 Killed at level 1012 by Lucus Vip..

Wiecej mowic niemusze
Jak padles od ballowca 1v1 tankiem to widac ze jest chujowy lol. chyba ze jestes no handem.
Odpowiedz
#12
Tak wogóle to kiedy ten update "coming soon" a tu już 3 tyg minęło =/
Odpowiedz
#13
(20-07-2017, 04:00)demonsofdrago napisał(a): Tak wogóle to kiedy ten update "coming soon" a tu już 3 tyg minęło =/

Nie będzie. Już przestali kupować z sms shopu Uśmiech

Więcej osób przy kompie było, gdy elfbot był legalny Duży uśmiech
Odpowiedz
#14
(20-07-2017, 11:00)Tobby napisał(a):
(20-07-2017, 04:00)demonsofdrago napisał(a): Tak wogóle to kiedy ten update "coming soon" a tu już 3 tyg minęło =/

Nie będzie. Już przestali kupować z sms shopu Uśmiech

Więcej osób przy kompie było, gdy elfbot był legalny Duży uśmiech

tylko w porównaniu do elfa legalnego, "edycja" trwała o wiele dłużej, a co ważniejsze była przyjemniejsza pomimo bocących nobkuf, którzy uwazali ze bez bota tez potrafią X DDDDDDD
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post yalesz:
  • Tobby
Odpowiedz
#15
(20-07-2017, 18:34)yalesz napisał(a):
(20-07-2017, 11:00)Tobby napisał(a):
(20-07-2017, 04:00)demonsofdrago napisał(a): Tak wogóle to kiedy ten update "coming soon" a tu już 3 tyg minęło =/

Nie będzie. Już przestali kupować z sms shopu Uśmiech

Więcej osób przy kompie było, gdy elfbot był legalny Duży uśmiech

tylko w porównaniu do elfa legalnego, "edycja" trwała o wiele dłużej, a co ważniejsze była przyjemniejsza pomimo bocących nobkuf, którzy uwazali ze bez bota tez potrafią X DDDDDDD

Ale tu był bot nie wiem o co wam chodzi? Wszystko działało w elfie oprócz skryptów na say. Tzn ze mieliśmy auto senzu etc. Achievementy tez się robiło na elfie. Myślicie ze mi się kurwa chce klikać na szafkę z jedzeniem przez 30 min?
Do tego jeszcze bug z auto lotem i cala gildia miała po 100 sala skinów, blaze fire i po 500k creditek w pierwszy tydzien serwera...
Odpowiedz
#16
Właśnie dlatego drogi demonsofdrago edycje trwają 2 tygodnie, a tacy ludzie nie powinni tutaj w ogóle grać. Jak sie nie chce klikać 30 min to po co grać? to po cholere ludzie tak pisali ze edycje bez bota są najlepsze?
Przestańcie nadużywać elfa a nie narzekacie na serv, bo imo jest nawet spoko rozbudowany..
Odpowiedz
#17
(20-07-2017, 19:03)yalesz napisał(a): Właśnie dlatego drogi demonsofdrago edycje trwają 2 tygodnie, a tacy ludzie nie powinni tutaj w ogóle grać. Jak sie nie chce klikać 30 min to po co grać? to po cholere ludzie tak pisali ze edycje bez bota są najlepsze?
Przestańcie nadużywać elfa a nie narzekacie na serv, bo imo jest nawet spoko rozbudowany..

"spoko rozbudowany"... 2/3 questów jest z starego dbl'a. A o balansie to dobrze wiemy jaka jest rozmowa na tym serwie. Rozbudowany to ten serwer był w 2014.
Odpowiedz
#18
Najlepsza edycja jaka była beta v2. Proponuje przywrócić ten stan rzeczy i będzie cacy Uśmiech. Dodać ewentualnie do tej bety v2 nowe questy i zmieniony balans postaci nie w tej debilnej formie jak jest teraz tylko go przerobić.
Odpowiedz
#19
(20-07-2017, 19:23)Rise napisał(a): Najlepsza edycja jaka była beta v2. Proponuje przywrócić ten stan rzeczy i będzie cacy Uśmiech. Dodać ewentualnie do tej bety v2 nowe questy i zmieniony balans postaci nie w tej debilnej formie jak jest teraz tylko go przerobić.

+1
Odpowiedz
#20
Osobiście przestałem grać ze względu na nudę i mało update-ów
Również pograłbym w betę v2Uśmiech
https://proctovitale.pl/ - to tylko zioła, a Ty będziesz w końcu zdrowy!



Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu