17-07-2018, 17:28
Jak pisał Jr że wyższe levele expią na spotach dla mniejszych.
Jest to też spowodowale ogromną iloscią i szybkoscią respawnu mobów.
Zdecydowanie lepiej jest speed clearować jakiś resp czegoś co oneshotujesz lub double shotujesz niż branie czegoś na 4 skille np.
Jest to 1- bezpieczniejsze 2- szybsze
Fajna była by implementacja mechaniki zmiennosci expa za moby
Przykład:
Za wolfa jest 75 expa i do 30 lev tyle faktycznie by mob ten dawał
do 60 wolf dawał by już 50 expa, do 90 tylko 25 a od 120 0.
Albo przykład z wyżeszj polki
Anihilator Hyper Anihilator
EXP 18000 25200
HP 24300 71300
*dane z wiki nie do konca aktualne bo expa teraz mniej.
Kiedy się opłaca przesiadać np z Anihi na Hanihi
Wtedy kiedy brakuje ci anihi na respie, co nie jest proste. Spokojnie wiec moża sobie długo biegać zamiast przesiadać się na silniejsze moby.
Party play też nie ma sensu.
ps. wymiencie podłoge na vegecie i zmiejszcie zakresy levelowe na bossy oraz zwiekszcie ich spawn rate bo na jakiegokolwiek bosa idzie po 20 typa i boss pada w 2 sec
Jest to też spowodowale ogromną iloscią i szybkoscią respawnu mobów.
Zdecydowanie lepiej jest speed clearować jakiś resp czegoś co oneshotujesz lub double shotujesz niż branie czegoś na 4 skille np.
Jest to 1- bezpieczniejsze 2- szybsze
Fajna była by implementacja mechaniki zmiennosci expa za moby
Przykład:
Za wolfa jest 75 expa i do 30 lev tyle faktycznie by mob ten dawał
do 60 wolf dawał by już 50 expa, do 90 tylko 25 a od 120 0.
Albo przykład z wyżeszj polki
Anihilator Hyper Anihilator
EXP 18000 25200
HP 24300 71300
*dane z wiki nie do konca aktualne bo expa teraz mniej.
Kiedy się opłaca przesiadać np z Anihi na Hanihi
Wtedy kiedy brakuje ci anihi na respie, co nie jest proste. Spokojnie wiec moża sobie długo biegać zamiast przesiadać się na silniejsze moby.
Party play też nie ma sensu.
ps. wymiencie podłoge na vegecie i zmiejszcie zakresy levelowe na bossy oraz zwiekszcie ich spawn rate bo na jakiegokolwiek bosa idzie po 20 typa i boss pada w 2 sec