02-08-2018, 23:53
Witam,
w dzisiejszym odcinku chciałbym porozmawiać na temat obrażeń zadawanych w pvp.
Po kilku dzisiejszych ( i nie tylko) starciach pragnę zauważyć, iż ustawienie 67% mniejszych obrażeń to jest mówiąć kolokwialnie ŻART
Bijac w 5 osób (w tym 2 na fuz transie) 600 tuffla mógł on sobie iść zrobić sobie kanapkę w kuchni a dalej by nie padł, następnie na bossie YETi nie mogliśmy we 4 zabić 350 coolera, który
odbiegł na 2 sekundy i użył kinto po czym wypisywał agresywne docinki w naszym kierunku. War trwał 25minut i 2 osoby padły.
Grałem na kilku wydaniach tego OTS'a i zawsze pvp było dynamiczne, a w tej chwili pvp jest wyjątkowo bezsensowne, bo żeby zabic gracza który na dużo agility + 67% mniejszy dps w pvp to potrzeba ok. 9 osób i to tylko w momencie gdy nie ma nigdzie kilku stacków.
Jak już uda sie kogoś zabić po 30minutach ( to nie jest przesada) to gracz nic nie traci a zbugowaną karme odbija sie w 30
Zwiększenie obrażeń PVP to priorytet w moim odczuciu.
Chciałbym aby szanowny Pan Vultur oraz pozostali gracze wypowidzieli sie w tym temacie, oraz prosiłbym o przeprowadzenie ANKIETY na otsiku.
pozdrawiam
w dzisiejszym odcinku chciałbym porozmawiać na temat obrażeń zadawanych w pvp.
Po kilku dzisiejszych ( i nie tylko) starciach pragnę zauważyć, iż ustawienie 67% mniejszych obrażeń to jest mówiąć kolokwialnie ŻART
Bijac w 5 osób (w tym 2 na fuz transie) 600 tuffla mógł on sobie iść zrobić sobie kanapkę w kuchni a dalej by nie padł, następnie na bossie YETi nie mogliśmy we 4 zabić 350 coolera, który
odbiegł na 2 sekundy i użył kinto po czym wypisywał agresywne docinki w naszym kierunku. War trwał 25minut i 2 osoby padły.
Grałem na kilku wydaniach tego OTS'a i zawsze pvp było dynamiczne, a w tej chwili pvp jest wyjątkowo bezsensowne, bo żeby zabic gracza który na dużo agility + 67% mniejszy dps w pvp to potrzeba ok. 9 osób i to tylko w momencie gdy nie ma nigdzie kilku stacków.
Jak już uda sie kogoś zabić po 30minutach ( to nie jest przesada) to gracz nic nie traci a zbugowaną karme odbija sie w 30
Zwiększenie obrażeń PVP to priorytet w moim odczuciu.
Chciałbym aby szanowny Pan Vultur oraz pozostali gracze wypowidzieli sie w tym temacie, oraz prosiłbym o przeprowadzenie ANKIETY na otsiku.
pozdrawiam