Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[S1] Server Hard
#1
Hejo,

Andrzej pod moim postem o odejściu napisałeś że mogłam pisać o propozycjach zmiany lub elementach nad którymi pracować warto.

1. Serwer 1 - low rate/exp to fajne rozwiązanie, ale jak widać nie przekłada się on na przyciąganie nowych graczy, dlaczego? Dlatego, że tylko Oldplayerzy wiedzą co gdzie i jak, dominują rozgrywkę, ustawiają 10mc na resp, więc jak gdzieś wchodzisz i kogoś nawet zabijesz to wpada "Main" char, najczęściej giniesz dostajesz wyrzut wymiocin jakim to śmieciem nie jesteś (mi wrzucają od kutasów, dupodajki ble ble ble), w związku z czym serwer PvP finalnie wygląda tak, że nie ma sensu grać, dlaczego? Zobaczmy TOP 10 - kto z tych panów gra dla PvP (często jest to argument dla którego grają tutaj gracze - Oldplayers), otóż nikt, ponieważ bot full afk jest cały czas, ewentualne PvP jest w sytuacji kiedy pojawi się jakiś sensowny BOSS.

Przechodząc do rzeczy, żeby czytelników nie zanudzić - nie gram, bo po prostu mi się nie podoba to co zrobione jest, co ja bym zmieniła ?

1. Serwer HARDCORE
a) 4 fragi/dzień 10/tydzień 15/miesiąc -przekroczenie limitu o +1 - red skull| przekroczenie limitu o +2 "unboost - 40% abso ki/mele" | przekroeczenie limitu o +5 "unboost - 60% abso ki/mele"
*unboost działa w PvP i PvM
b) jeśli jest BOT dozwolony do użytku:
stamina - 12H - exp 100%| 12-20H - exp 80% | 20-30H exp - 60% | 30-40H exp - 40%| 40-50H - exp 20%| 50H i więcej - exp 0% 
*PACC daje 20% szybszą regenerację staminy, regeneracja staminy 1H - 2H bez expienia
c) śmierć - przy good karmie - 1% obecnego exp'a, przy neutral karmie - 2% obecnego exp'a, przy bad karmie 3-10% (wówczas przy Dende - protect zone)
*jeśli gracz ma RED SKULL'a zawsze jego śmierć liczona jest z 10% stratą obecnie posiadanego Exp'a
d) jeśli gracz posiada WHITE KULL - jego śmierć zawsze jak na neutral karmie
e) low rate loot - podobnie jak obecny, z tym że tylko przez pierwsze 12h STAMINY, póżniej 50% obecnego poziomu
f) możliwość zabijania gracza i monster jeśli ktoś skiluje, jeśli zakaz zabijania mobsterów wówczas lepiej przywrócić GR system
g) DMG in PvP 50% tego co w PvM - wówczas team play jest konieczny, chyba że przewaga LvLi jest znacząca.
h) usunąć exhaust na zanzo/obracanie lub zmienijszyć je o 50%
i) ograniczenie MC do 2 maksymalnie - złamanie limitu - delete postaci, która jest zalogowana jako trzecia
j) GM - nie może być aktywnym graczem, Dymek wypełnia swoją rolę w pełni nie faworyzując nikogo, Invi ma z tym problem
k) balans postaci - powinien być robiony przez Ciebie lub twój staff support i być tajemnicą dla każdego finalnie, więcej zabawy z odkrywania możliwości każdej z postaci,
l) po wbicu 400 LvLa - dead zawsze jak na neutral karmie
m) wyzywanie jakiekolwiek - dead z 10% stratą obenie posiadanego Exp'a
n) uzycia bug'a w grze - np ognie w pierwszych 3 dniach na tej edycji dawały meeega dużo energy skill'a, kto o tym wiedział ? oczywiście nie nowi gracze, a kto korzystał? sami wiecie, więc w takim przypadku wykorzystywaniue Bugów w grze - ban 7 dni lub deleted
o) przywrócenie cen z rybami (shrimp 220gp)

Oczywiście są rzeczy a w zasadzie jest ich mnóstwo, które można zmieniać poprawiać (exp,questy,wydarzenia), ale finalnie bez silnych i jasnych zasad postępowania a dodatkowo ich egzekucji nie zagramy zbyt długo.. oczywiście jestem świadoma że wielu graczy określi że to bzdury, ale to jest coś co wydaje mi się optymalnie nie dla mnie, ale dla wielu graczy, bo chciałabym grać z Wami, ale nie w taki sposób, że osoby zorientowane lub "u władz" mają znaczącą przewagę.

Andrzej jeśli zechcesz pogadaj z Pawłem, on też twierdzi że serwerowi brakuje silnej administracji. 
Zasady i te rozwiązania oczywiście do dyskusji.

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco :*
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Gosia:
  • Carkas
Odpowiedz
#2
ja bym porostu zrobił edycje jak była z max 999lvlem bo była najlepsza i koniec Duży uśmiech i trwała długo!
Odpowiedz
#3
Zgodzę się jedynie z exhaustem na obracanie i stamina 4 fragi na rs? Pvp by nie było ... shrimpy ? Znowu kilkanascie kreditek na dzień stojąc nad wodą. Gravity room? Pisałaś na początku hardcore a to mi się kojarzy z brakiem chęci jakiegokolwiek poswiecenia.
Odpowiedz
#4
(13-11-2016, 19:54)Gosia napisał(a): Hejo,

Andrzej pod moim postem o odejściu napisałeś że mogłam pisać o propozycjach zmiany lub elementach nad którymi pracować warto.

1. Serwer 1 - low rate/exp to fajne rozwiązanie, ale jak widać nie przekłada się on na przyciąganie nowych graczy, dlaczego? Dlatego, że tylko Oldplayerzy wiedzą co gdzie i jak, dominują rozgrywkę, ustawiają 10mc na resp, więc jak gdzieś wchodzisz i kogoś nawet zabijesz to wpada "Main" char, najczęściej giniesz dostajesz wyrzut wymiocin jakim to śmieciem nie jesteś (mi wrzucają od kutasów, dupodajki ble ble ble), w związku z czym serwer PvP finalnie wygląda tak, że nie ma sensu grać, dlaczego? Zobaczmy TOP 10 - kto z tych panów gra dla PvP (często jest to argument dla którego grają tutaj gracze - Oldplayers), otóż nikt, ponieważ bot full afk jest cały czas, ewentualne PvP jest w sytuacji kiedy pojawi się jakiś sensowny BOSS.

Przechodząc do rzeczy, żeby czytelników nie zanudzić - nie gram, bo po prostu mi się nie podoba to co zrobione jest, co ja bym zmieniła ?

1. Serwer HARDCORE
a) 4 fragi/dzień 10/tydzień 15/miesiąc -przekroczenie limitu o +1 - red skull| przekroczenie limitu o +2 "unboost - 40% abso ki/mele" | przekroeczenie limitu o +5 "unboost - 60% abso ki/mele"
*unboost działa w PvP i PvM
b) jeśli jest BOT dozwolony do użytku:
stamina - 12H - exp 100%| 12-20H - exp 80% | 20-30H exp - 60% | 30-40H exp - 40%| 40-50H - exp 20%| 50H i więcej - exp 0% 
*PACC daje 20% szybszą regenerację staminy, regeneracja staminy 1H - 2H bez expienia
c) śmierć - przy good karmie - 1% obecnego exp'a, przy neutral karmie - 2% obecnego exp'a, przy bad karmie 3-10% (wówczas przy Dende - protect zone)
*jeśli gracz ma RED SKULL'a zawsze jego śmierć liczona jest z 10% stratą obecnie posiadanego Exp'a
d) jeśli gracz posiada WHITE KULL - jego śmierć zawsze jak na neutral karmie
e) low rate loot - podobnie jak obecny, z tym że tylko przez pierwsze 12h STAMINY, póżniej 50% obecnego poziomu
f) możliwość zabijania gracza i monster jeśli ktoś skiluje, jeśli zakaz zabijania mobsterów wówczas lepiej przywrócić GR system
g) DMG in PvP 50% tego co w PvM - wówczas team play jest konieczny, chyba że przewaga LvLi jest znacząca.
h) usunąć exhaust na zanzo/obracanie lub zmienijszyć je o 50%
i) ograniczenie MC do 2 maksymalnie - złamanie limitu - delete postaci, która jest zalogowana jako trzecia
j) GM - nie może być aktywnym graczem, Dymek wypełnia swoją rolę w pełni nie faworyzując nikogo, Invi ma z tym problem
k) balans postaci - powinien być robiony przez Ciebie lub twój staff support i być tajemnicą dla każdego finalnie, więcej zabawy z odkrywania możliwości każdej z postaci,
l) po wbicu 400 LvLa - dead zawsze jak na neutral karmie
m) wyzywanie jakiekolwiek - dead z 10% stratą obenie posiadanego Exp'a
n) uzycia bug'a w grze - np ognie w pierwszych 3 dniach na tej edycji dawały meeega dużo energy skill'a, kto o tym wiedział ? oczywiście nie nowi gracze, a kto korzystał? sami wiecie, więc w takim przypadku wykorzystywaniue Bugów w grze - ban 7 dni lub deleted
o) przywrócenie cen z rybami (shrimp 220gp)

Oczywiście są rzeczy a w zasadzie jest ich mnóstwo, które można zmieniać poprawiać (exp,questy,wydarzenia), ale finalnie bez silnych i jasnych zasad postępowania a dodatkowo ich egzekucji nie zagramy zbyt długo.. oczywiście jestem świadoma że wielu graczy określi że to bzdury, ale to jest coś co wydaje mi się optymalnie nie dla mnie, ale dla wielu graczy, bo chciałabym grać z Wami, ale nie w taki sposób, że osoby zorientowane lub "u władz" mają znaczącą przewagę.

Andrzej jeśli zechcesz pogadaj z Pawłem, on też twierdzi że serwerowi brakuje silnej administracji. 
Zasady i te rozwiązania oczywiście do dyskusji.

Pozdrawiam Was wszystkich gorąco :*

a) tak bo tak naprawde na warach fragow sie prawie nie zdobywa bo albo przeciwnik ma white skulla albo yellow skulla fragi zdobywa sie albo jak sie bije jakeigos noobka/czyjegos mcka/zabija na skilu. A jak ktos ma na tyle "odwagi" aby zabijac noob chary albo bic kogos kto jest bezbronny na skilu to niech ma odwage latac z rsem proste

b) stamina jak najbardziej tak

c) co do tych % expa to zostawil bym jak jest teraz ale zdecydowanie zwiekszylbym kary za rsa.

D) raczej nie

E) nie mam zdania

F) Mi sie grav room system podobal przynajmniej bylo co z cckami robic

G) 50% to za malo 70-80 by starczylo

H) na obracanie oczywiscie na zanzo w zyciu

I) rozwiazalbym to troche inaczej i jest na to teraz za pozno

J) Nieee zdecydowanie nie ja bym po prostu zwiekszyl liczbe osob banujacych wtedy invi nie musialby oceniac swoich

K) zdecydowanie tak...

L) nie mam zdania

M) nie mam zdania ale raczej troche za surowa kara

N) taki punkt w regulaminie juz jest z tym, ze kara jest delete

O) nie
Odpowiedz
#5
a mi to sie wszystko podoba co zaproponowalas, szczegolnie fragi, spadek expa na rsie
Odpowiedz
#6
NIKT WAM SERWERA NIE ZAMKNIE PO MIESIACU TRWANIA JAK CIAGLE JEST 100 OS ONLINE, jedyne co mozna zrobic to za pol roku czy tam ile jak ten juz calkiem padnie porobic glosowania jaki serw ma byc. Niestety serwer to nie tania dziwka i kazdego nie zadowoli kazdy ma swoje preferencje co i jakby chcial.

Bang - żebganacy dbp !
Odpowiedz
#7
gocha na admina
[Obrazek: iKg9T7R.gif]
Odpowiedz
#8
To niezły server dla ciebie i tobie 5~ podobnym gostkom.
Jednak wolę grać ze 180 online na obecnej wersji.
Odpowiedz
#9
Cytat:1. Serwer HARDCORE
a) 4 fragi/dzień 10/tydzień 15/miesiąc -przekroczenie limitu o +1 - red skull| przekroczenie limitu o +2 "unboost - 40% abso ki/mele" | przekroeczenie limitu o +5 "unboost - 60% abso ki/mele"
*unboost działa w PvP i PvM
b) jeśli jest BOT dozwolony do użytku:
stamina - 12H - exp 100%| 12-20H - exp 80% | 20-30H exp - 60% | 30-40H exp - 40%| 40-50H - exp 20%| 50H i więcej - exp 0% 
*PACC daje 20% szybszą regenerację staminy, regeneracja staminy 1H - 2H bez expienia
c) śmierć - przy good karmie - 1% obecnego exp'a, przy neutral karmie - 2% obecnego exp'a, przy bad karmie 3-10% (wówczas przy Dende - protect zone)
*jeśli gracz ma RED SKULL'a zawsze jego śmierć liczona jest z 10% stratą obecnie posiadanego Exp'a
d) jeśli gracz posiada WHITE KULL - jego śmierć zawsze jak na neutral karmie
e) low rate loot - podobnie jak obecny, z tym że tylko przez pierwsze 12h STAMINY, póżniej 50% obecnego poziomu
f) możliwość zabijania gracza i monster jeśli ktoś skiluje, jeśli zakaz zabijania mobsterów wówczas lepiej przywrócić GR system
g) DMG in PvP 50% tego co w PvM - wówczas team play jest konieczny, chyba że przewaga LvLi jest znacząca.
h) usunąć exhaust na zanzo/obracanie lub zmienijszyć je o 50%
i) ograniczenie MC do 2 maksymalnie - złamanie limitu - delete postaci, która jest zalogowana jako trzecia
j) GM - nie może być aktywnym graczem, Dymek wypełnia swoją rolę w pełni nie faworyzując nikogo, Invi ma z tym problem
k) balans postaci - powinien być robiony przez Ciebie lub twój staff support i być tajemnicą dla każdego finalnie, więcej zabawy z odkrywania możliwości każdej z postaci,
l) po wbicu 400 LvLa - dead zawsze jak na neutral karmie
m) wyzywanie jakiekolwiek - dead z 10% stratą obenie posiadanego Exp'a
n) uzycia bug'a w grze - np ognie w pierwszych 3 dniach na tej edycji dawały meeega dużo energy skill'a, kto o tym wiedział ? oczywiście nie nowi gracze, a kto korzystał? sami wiecie, więc w takim przypadku wykorzystywaniue Bugów w grze - ban 7 dni lub deleted
o) przywrócenie cen z rybami (shrimp 220gp)
a) bezsens, bo pvp nie bedzie
b) stamina jest bez sensu, bo beda i tak zajmowac respy, albo wybijac
c) fajne, jesli przy dende nie bedzie zadnego pz, bo to jedyna szansa na zbicie komus lvli wiekszej ilosci
d) nawet spoko
e) bez sensu, bo zycze powodzenia w dropieniu cs itd...
f) za duze ulatwienie, jesli grav, to duuuze zmniejszenie predkosci skillowania w nim i podniesienie jego ceny
g) o ile sie orientuje jest 50 albo i mniej % Uśmiech
h) usunac exhaust na zanzo lub zmniejszyc i ludzie bez autozanzo na pvp nie maja mozliwosci gry. Z obracaniem ok, ale zanzo na 5sec jest jak najbardziej w porzadku.
i) bezsens
j) bezsens, a co do inviego, to akurat nie mozna nic mu zarzucic, bo u nas w teamie tak samo spadaja lvle itd... przez co sa wieczne spiny.
k) balans oznacza, ze na pewnym lvlu postacie maja byc m.w. rowne
l) od 500 spadaja lvle za kazdego deda
m) nie mozna porownywac wyzywania do wyzywania, wiec byloby naduzywane
n) jest delete za to, a co do ogni juz Ci pisalem Duży uśmiech
o) za duze ulatwienie, bo wtedy kasa to 0 wysilku
Odpowiedz
#10
Ladnie masz w glowie Szczęśliwy Jak gra 80 osob max no ale nie no widac 180 ? Gdyz oczywiscie trzeba to napisac MC + NIe kicka Cie jak dasz exita wiec dobre 180 osob Szczęśliwy Gdzie kazdy ma po 4 mc a jak nie to reszta exit na trainach Szczęśliwy Czyli wychodzi 80 osob max Szczęśliwy ahahah az sie usmialem tym Twoim postem Szczęśliwy

Rashel ma racje best edycja 999lvl max
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Harakiri:
  • Gosia
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu