26-03-2017, 18:44
1750 lvl(dowod co do lvla na chacie)
[Obrazek: 9vTjYwQ.png]
1460
[Obrazek: EU6nnMj.png]
1090
[Obrazek: OwPQbDq.png]
Jak widac dmg duzo sie nie rozni. 300 lvli roznicy ~~ 1200 best hit z lapy. To jest nie wiele . 1200/33000 ~ 3.5%. Kazda postac na 600 lvlu bedzie bic nieco mniej niz postac na 1000.
Na gorze ssow widac ile hitow zadalem. 10k, 6k,8k. Jak ktos twierdzi, ze to niemiarodajna liczba testow to niech przeczyta o rozkladzie normalnym, bo taki rozklad jest uzywany do wyznaczenia losowosci hitu z przedzialu miedzy minHit i bestHit na otsach. Oczywiscie watpie by duzo osob wiedziala o co chodzi i jak sie do tego odniesc pod wzgledem statystyki. No ale moje testy maja uargumentowane podloze, a nie wymyslone bajki i mongolskie teorie wymyslone przez niewyksztalconych ludzi, ktorzy nie posiadaja wiedzy jak interpretowac statystyczne dane. Ogolnie robilem pare testow rozkladu normalnego dla wartosci min = 1k, wartosci max 33k i wychodzi, ze srednio po 500 hitow trafiamy na best hita, wiec 6-10k prob wydaje sie wystarczajace by wyznaczyc best hit z prawdopodobienstem bliskim 100 %. Na 2 ssie mam 0 rage, bo zapomnialem wlaczyc kapsy ale te 5k hitow i tak weszlo z full rage.
https://en.wikipedia.org/wiki/Normal_distribution
Co z tego wynika:
-Janemba ma slaby dmg ze spelli ale mocny z lapy. Mozliwe, ze bedzie kiepski na 1k lvlu. Tak tylko se rozkminiam. Na testach wszystko wyjdzie w praniu i nie trzeba nic wyliczac teoretycznie, tylko sprawdzimy praktycznie. Takze zachecam vultura do postawienia testow z max lvlem: 600,800,1000 + eq/skille/reb i nauczone spelle.
[Obrazek: 9vTjYwQ.png]
1460
[Obrazek: EU6nnMj.png]
1090
[Obrazek: OwPQbDq.png]
Jak widac dmg duzo sie nie rozni. 300 lvli roznicy ~~ 1200 best hit z lapy. To jest nie wiele . 1200/33000 ~ 3.5%. Kazda postac na 600 lvlu bedzie bic nieco mniej niz postac na 1000.
Na gorze ssow widac ile hitow zadalem. 10k, 6k,8k. Jak ktos twierdzi, ze to niemiarodajna liczba testow to niech przeczyta o rozkladzie normalnym, bo taki rozklad jest uzywany do wyznaczenia losowosci hitu z przedzialu miedzy minHit i bestHit na otsach. Oczywiscie watpie by duzo osob wiedziala o co chodzi i jak sie do tego odniesc pod wzgledem statystyki. No ale moje testy maja uargumentowane podloze, a nie wymyslone bajki i mongolskie teorie wymyslone przez niewyksztalconych ludzi, ktorzy nie posiadaja wiedzy jak interpretowac statystyczne dane. Ogolnie robilem pare testow rozkladu normalnego dla wartosci min = 1k, wartosci max 33k i wychodzi, ze srednio po 500 hitow trafiamy na best hita, wiec 6-10k prob wydaje sie wystarczajace by wyznaczyc best hit z prawdopodobienstem bliskim 100 %. Na 2 ssie mam 0 rage, bo zapomnialem wlaczyc kapsy ale te 5k hitow i tak weszlo z full rage.
https://en.wikipedia.org/wiki/Normal_distribution
Co z tego wynika:
-Janemba ma slaby dmg ze spelli ale mocny z lapy. Mozliwe, ze bedzie kiepski na 1k lvlu. Tak tylko se rozkminiam. Na testach wszystko wyjdzie w praniu i nie trzeba nic wyliczac teoretycznie, tylko sprawdzimy praktycznie. Takze zachecam vultura do postawienia testow z max lvlem: 600,800,1000 + eq/skille/reb i nauczone spelle.