Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co wam sie nie podoba na dbp?
#1
Jak w temacie Język. Oto moja lista:

1. Za duze przeskoki mocy. Np osoba z max as a osoba bez 2-3 skilli do max asa bije ZNACZNIE wolniej. To samo z transami/medami itp. Jak dla mnie kazdy powinien miec wiecej bazowo rzeczy i bonusy powinny byc mniejsze. Np. kazdy AS teraz daje -10 ms w opoznieniu ataku. Moznaby np. zrobic, ze ma sie startowo  2x wiekszy delay ale kazdy skill AS daje 2x mniej. Tak, ze na max ASie dalej jest 100 ms opoznienia.
 Konsekwencje: Szybciej sie skilluje as na poczatku bo mamy wiecej hitow, mniejsza roznica miedzy max as a osoba bliska maxa. Oczywiscie wszystko mozna tak ustawic, ze np. skillrate jest o tyle mniejszy by lacznie od 10-170 wbijalo sie tak samo szybko jak obecnie. 

b) Np. dac kazdemu wiecej dmg/abso bazowo i jednoczesnie zmniejszyc przyrost z easy/medow/hardow tak, ze wszystko sie wyrownuje. Zbuffowac wtedy hp poczatkowych mobkow by exp/h byl podobny itp.

Nie chodzi tutaj o konkretne liczby. To mozna testowac i liczyc by wszystko sie zgadzalo. Ogolny zarys jest taki, ze ktos sie bardziej postara / ma wiecej czasu i przez to doslownie nie mamy szans z nim sie bic. To samo z def/ene


2. Maly skill cap PvP. Chodzi o to, ze ktos sobie wybierze takiego humana i zaznaczy cie na battle i bedzie cie trzymal na re ataku i to wystarczajaco cie ogranicza. Nie mozesz za bardzo spamowac spellem bo nie rzucisz regena i mozesz pasc. Jedyna opcja by sie bic 1vsX to jest izolowanie swoich przeciwnikow i wybijanie ich 1v1. Jak cie bija jednoczesnie 1v2 to nie masz szans nikogo zabic bo musisz sie leczyc. Typ nie musi nic ogarniac, wystarczy ze ma auto spell i cie zaznaczy z kulka(albo dla slabszych graczy zrobi to za nich bot). Wiadomo, ze zmienianie targetow, szybkosc zaznaczenia, szybkie ogarniecie czy jestes focusowany, trafienie kamka to sa rzeczy ktorymi mozesz sie wykazac. No ale sa takie glupie profki a w sumie to wszyscy kulkowcy z targetem. Proponuje kiedys zrobic edycje bez kulek i dac tym profkom lape i hp/abso. Jestem pewien, ze 90% graczy bedzie bardziej zadowolonych z PvP. No chyba, ze takie nohandy co poza zaznaczeniem typa nie potrafia nic zrobic. Oni to beda miec bol dupy o brak kulek Szczęśliwy. No ale jakby kiedys test server wystartowal to proponuje for science zrobic taki only melee war test server.

Sczerze to nie chce mi sie oferowac jak temu zapobiec. Tak po prostu se wypisalem co mnie drazni. Nowi gracze tez padaja w 0.2 sekundy od kocura, ktory wbil se max AS /medy itp. On biedaczek nie wie jak duzo tutaj skille dawaja i daje exit. Bo co to ma byc, ze typ 100 lvli wyzej go zabija zanim on moze zareagowac ? Taka sytuacja ogarnia wielu nowych graczy. Ja osobiscie zachecilem pare osob do grania ale z powyzszego powodu dali exit.


3. Brak contentu. No to nic nowego. Jest nadzieja, ze bedzie jakis z update z itemami/questami/mobami/sagami.

4.MC daje znaczna przewage. Szybszy MAG, super upki do broni, profka do rebeliona itp. No nie jest to fajne bo nie kazdemu sie chce robic MCki. Mozna powiedziec : no to zrob se i bedziesz mial przewage. Oni musza sie postarac by zrobic tyle charow i ich ustawiac, wiec maja z tego jakas korzysc. No to prawda. Ale moznaby na high lvl dac jakies inne sposoby na zdobycie super upkow/sala skinow i wtedy osoby bez MC moglyby szybciej nadgonic osoby z duza iloscia MC i motywacji Duży uśmiech.

5. Miss super kame. Przy takim cooldownie super kama nie powinna missowac moim zdaniem.

6.Upgradowanie swordow/glovow. No trzeba zupowac oba itemy zeby uzyskac taki sam efekt jak kulki. Czyli ogolnie 2x wiecej materialow.

7. Glupie punkty w regulaminie . Np podkladanie na guild warach. Nikomu normalnemu nie chce sie warowac o nic. Prawdziwe pvp odbywa sie w dziczy a nie na guild warach. Achiva kazdy chce zrobic i tak na prawde kazdy oszukuje z nim. Jedni probuje zatrzec swoje slady ale na pewno nikt nie gra w 100% by pokonac swojego przeciwnika, tylko tak by sprawic wrazenie, ze sie robi to uczciwie. I po co ten cyrk? 

8. Zbugowany sai sei. Riperoni spc na questach itp ?

9. Kinto i jego wymagania co do many. No kiedys pisalem o tym na forum i padaly argumenty w stylu: NIEE BO NA PVP ZNIKNIE TYPOWI 15 SEKUND I uZYJE KINTO ZANIM GO ZLAPIA. A TAK TO ZANIM ZRZUCI TRANSY WYLACZY KAIO TO NIE TEPNIE. 
No dobra nie tepnie kintem ale i tak moze uzyc IT albo sie wylogowac, wiec ten argument jest kiepski.

10. Przerzucanie sie commando. Jak robisz lura i koles ci nawet nie chce go wybic to wystarczy, ze stanie obok i bedzie ci kradl mobki i je wybijal poza ekranem. Jak na moje to lepiej by bylo jakby sie nie przerzucaly i mialy troche wiecej speeda by latwiej moznaby je lurowac.

11. Nierealne achivy. 200 reducow za 1 pkt. Jakby bylo 100 to moznaby przezyc. Zakladamy, ze to achiv dla bojownikow, ktorzy beda grac 2-3 miesiace po starcie.  1000 fragow tez malo realne nawet po 2-3 miechach. Jakby byl wiekszy online to moze po 2 miesiacach ludzie by to zdobyli. 

12. Losowosc black kapsy od 1 do 5 rage co 5 do 15 sekund. No fajnie bije sie z typem tylko on ma farta i ma ciagle 85 rage a ja mam 60 i z gory mam mniejsze szanse w pojedynku. 


To chyba wiekszosc rzeczy, ktore mi przychodza na pierwsza mysl. Sory za bledy ale nie mam czasu na myslenie nad inna/poprawna skladnia Duży uśmiech.
Odpowiedz
#2
Co edycje jest pisany taki temat i tak nic się nie zmienia to po co się rozpisywać
Odpowiedz
#3
Co do questow o spc to chyba tylko rebelion stage 3 jest tak spierdolony ze spc leci na hita. ale watpie ze vulturowi chce sie wchodzic w pliki sai seia bo sam mowil ze to gowno jest skomplikowane wpizde.

Co do edycji all melee to chyba trza bylo wyjebac spcka jako profa bo on jako melee by niedzialal.

Co do nowych graczy to wedlug mnie wiki powinno byc zaktualizowane i byc spamowane na czerwono raz na jakies 1h z linkami przez cnow. bo to prawda jesli ludzie wbijaja 500 lvl majac 103 defy i potem spadaja z samej lapy i potem sobie w glowia mowia ocb?.
Odpowiedz
#4
1 jak dla mnie as jest spoko skilujesz-masz przewage w skilu nie skilujesz-masz przewage w czyms innym ja nan 143 asa i nie narzekam, ze ktos bije szybciej odemnie widocznie jak ja robilem cos innego to on skilal.


2 raczej z tym sie nic nie zrobi


3 niestety wychodza tylko male zmiany jak wychodzi jakis nowy resp to jest to resp mobkow ktore juz znamy dodawanie respow typu dmy w helu nie ma najmniejszego sensu bo 2 inne respy dmow w helu i tak sa puste przez 95% czasu. Fajnie by bylo jakby doszly respy nowych mobkow jakies nowe questy nowe itemy czy nowe systemy albo respy ktorych jest malutko np deserty, salki.


4 z jednej strony zabronienie mc byloby dobre bo kazdy mialby rowne szanse bo tak jak napisales nie kazdemu sie chce robic 5 mc nie kazdemu komp na to pozwoli a z drugiej strony zabronienie mc zmniejszy ilosc graczy do liczby ktorej nawet nie chce znac i wygra ten komu sie bedzie chcialo bawic w zmienianie ip ale dodanie mozliwosci zdobycia jakiejs sporej ilosci skele headow czy upgrade scroli dla H lvli brzmi niezle


5 brak zdania i raczej nie sadze, zeby dalo sie zrobic, ze tylko ten 1 spell nie moze zmissowac


6 zawsze mnie to dziwilo czemu majac glovy mam 2x wiecej itemkow wywalac? Albo zwiekszyc szanse na upgrade glovow i swordow albo zwiekszyc kulka wymagane itemki na upgrade


7 dokldanie wary sa na spontanie a nie na guild warze system guild warow nadaje sie bardziej na eventy pvp niz na faktyczne wojny


8 dokladnie spc pada na hita od "rikoszetow" od polowy mobkow na rebelionie nie mowiac o titan quescie spc i tak nie ma latwo po co mu jeszcze bardziej utrudniac


9 ustawic kinto na 95% many... Ja czasami nawet jak zjem kapse i klikne kinto odrazu to sie nie tepne bo trans zabral cale 20 czy 30 many i dupa


10 nigdy nie mialem z tym jakiegos duzego problemu

11 achivy dawno nie byly ruszane ale fakt moznaby zmniejszyc ilosc redukow/fragow do god of death i np wymagana ilosc klikniec na szafke z foodem bo po zmianie 100 itemkow na sqm robilem ten achiv 2,5 h...


12 raczej na nie



od siebie dodam


fragi- obecna ilosc fragow jest duza kiedys bylo 6 i nie byloby to jeszcze jakies tragiczne gdyby nie frag remover... Typek moze meczyc nooba w nieskonczonosc zabije go 14 x wbije rsa i sobie resnie fragi remowerem-totalnie nie patrzy sie na to kogo i ile razy sie zabija i nie szanuje sie fragow. Proponuje albo zmniejszyc liczbe fragow do 6-8 albo usunac removera aczkolwiek raczej dla servera opcja nr 1 by byla korzystniejsza pamietam granie na rl tibii od 3 fragow rs od 6 jail i sie nie zabijalo kogo popadnie tylko zabijales tego kogo chciales zabic.


bossy-exp za nie zostal troche za mocno zmniejszony na 500+ nie dostaje sie nawet calego lvla za zabicie bossa we 2


namek db- to, ze respi sie codziennie o tej samej godzinie jest moim zdaniem bez sensu proponuje ustawic respawn time namek db na losowa godzine od 14 do 21
Odpowiedz
#5
Vultur, najpierw piszesz (parę lat temu, parę edycji temu), że nikt Ci nie pomaga, że nikt nie piszę co trzeba zmienić itp, a teraz wszystko zamiatasz pod dywan i mówisz, że zmienisz coś dopiero gdy Ty uznasz coś za stosowne. To może się zdecydujmy czy robisz serwer sam i nikogo nie słuchasz czy chcesz kogoś słuchać itp.
[Obrazek: f39349b376e70fb51060a8c2524112013205913.jpg]

Cytat:Gdy emocje już opadną, gdy gdy nie można mocą żadną, wykrzyczanych cofnąć słów...
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Raav:
  • this is sparta
Odpowiedz
#6
Cala sytuacja z tankami. O co chodzi? Proste, taki saiyan ma 10% abso na ki a Cell i Tuffle po 0%? "Ale maja po abso na melee" aha tak samo jak Cooler, SPC i NW? Nawet taki Cooler ma 10/10 abso... Jeszcze sytuacja ze tanki na tym serwie są nie potrzebne. Adox podsumował ze Titana wybloka się nawet SPC/Coolerem. Postawić jakieś questy z boss mobkami co bija w chuj dużo i zrobić przejście 1 sqm zęby tank mógł je blokac. Masz Shooterów za tankiem i robicie questa. Ostatnio zacząłem grac na takim serwie i nawet mi się nie chce zalogować na DBP. Questy na DBP zawsze były "Idź lotać itemki przez 1-2 tygodnie i oddaj je". Taka rozgrywka mi się już poprostu znudziła po 3/4 latach lotania tych samych itemków.
Odpowiedz
#7
(12-05-2017, 00:37)demonsofdrago napisał(a): Cala sytuacja z tankami. O co chodzi? Proste, taki saiyan ma 10% abso na ki a Cell i Tuffle po 0%? "Ale maja po abso na melee" aha tak samo jak Cooler, SPC i NW? Nawet taki Cooler ma 10/10 abso... Jeszcze sytuacja ze tanki na tym serwie są nie potrzebne. Adox podsumował ze Titana wybloka się nawet SPC/Coolerem. Postawić jakieś questy z boss mobkami co bija w chuj dużo i zrobić przejście 1 sqm zęby tank mógł je blokac. Masz Shooterów za tankiem i robicie questa. Ostatnio zacząłem grac na takim serwie i nawet mi się nie chce zalogować na DBP. Questy na DBP zawsze były "Idź lotać itemki przez 1-2 tygodnie i oddaj je". Taka rozgrywka mi się już poprostu znudziła po 3/4 latach lotania tych samych itemków.

Gra Bez Zmian = Nie Gra , nie ma co mówić o blokowaniu spckiem bo spc bloknie wszystko tak jak i jaba smutneSerce
[Obrazek: tumblr_inline_ny53uhaIxa1qldhit_500.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu