02-05-2017, 02:10
Proponuje zreworkowac system specjali gdyz niektore spelle sa nieuzywane a niektore sa op
Saiyanie
obecnie dodaje 5 rage co sekunde przez 15 sekund i moim zdaniem moze to zostac
Half saiyanie
obecnie z tego co pamietam to zabiera 40 rage leczy do fulla a potem leczy po 40(?) % hp co sekunde przez 3 sec? Tutaj proponuje rozdzielic te specjale na 2
Gohan- sharphooter:
przez 3 sekundy postac nie moze sie ruszac (nie moze byc tez pushnieta nie dziala na nia stun ani paral) dostaje 30% abso melee 10% abso ki oraz 30% melee dmg dodatkowo ma zasieg na caly ekran
cooldown-40 sekund
Trunks-vampire blade:
Przez 6 sekund kazdy trafiony hit melee trunka (missy sie nie licza) dodaje mu 3% maksymalnej ilosci zycia
cooldown-30 sekund
bio-androidy
Obecnie-zwieksza ki lvl i zmniejsza ene proponuje zmienic na
Tuffle-Focus:
Po uzyciu nastepny nasz spell ma zwiekszony dmg o 30% nastepny o 20% a nastepny o 10% (bardzo fajnie moznaby wtedy zabic typa na tzw"bule" 30% wiekszy dmg z meteo self i 20% z kamki) czas trwania-8 sekund
Cooldown-40 sec
Cell-Autodestruction
Spell ofensywny zabiera 40% hp i zadaje duzy dmg
Cooldown-15 sekund
Changelingi(czy jak to tam sie pisze)
Obecnie target spell o duzym zasiegu zadaje sredni dmg i stunuje na 2,5 sec
Proponuje aby zmniejszyc czas trwania do 2 sekund oraz zmniejszyc dmg o 20%
Majin:
Obecnie wysysa mane i imo moze tak zostac
Demons(janemba):
Obecnie doskok do celu proponuje dodatkowo ustawic aby po doskoku przez 2 sec mialo sie 100% crita
Dragons(shenron):
Obecnie doskok do celu proponuje zamiane na
Shenron-Dragon Shout
Zwieksza nasze ki dmg o 10% dodatkowo regeneruje 1000 many na sekunde lecz zmniejsza defence o 10 punktow czas trwania-5 sekund
Cooldown-30 sec
Androids:
Obecnie leczy chyba 15% hp co sekunde przez 7 sekund?
C18-Absorbing:
Zyskuje 90% ki abso na nastepne 3 spelle ktore otrzyma
Cooldown-25 sec
C17-Soul death ball:
Zadaje dmg okolo 7% wiekszy od edb dodatkowo zmniejsza heal przeciwnika o 10% na 5 sekund
Cooldown- 20 sekund
Nameks:
Obecnie zatruwa cel zadajac smieszne dmg (jak dostalem chara od akina 350 spc po rebie to nawet nie mial tego nauczonego)
Namek spc-Salvation
Leczy za 100% siebie i wszystkie osoby w party dodatkowo usuwa wszystkim z party i sobie stuny/parale
Cooldown- 60 sekund
Nw-super makanokosappo
Dziala jak super kamehameha lecz zadaje wiekszy dmg i daje mocniejszego parala
Cooldown-10 sekund
Saiyanie
obecnie dodaje 5 rage co sekunde przez 15 sekund i moim zdaniem moze to zostac
Half saiyanie
obecnie z tego co pamietam to zabiera 40 rage leczy do fulla a potem leczy po 40(?) % hp co sekunde przez 3 sec? Tutaj proponuje rozdzielic te specjale na 2
Gohan- sharphooter:
przez 3 sekundy postac nie moze sie ruszac (nie moze byc tez pushnieta nie dziala na nia stun ani paral) dostaje 30% abso melee 10% abso ki oraz 30% melee dmg dodatkowo ma zasieg na caly ekran
cooldown-40 sekund
Trunks-vampire blade:
Przez 6 sekund kazdy trafiony hit melee trunka (missy sie nie licza) dodaje mu 3% maksymalnej ilosci zycia
cooldown-30 sekund
bio-androidy
Obecnie-zwieksza ki lvl i zmniejsza ene proponuje zmienic na
Tuffle-Focus:
Po uzyciu nastepny nasz spell ma zwiekszony dmg o 30% nastepny o 20% a nastepny o 10% (bardzo fajnie moznaby wtedy zabic typa na tzw"bule" 30% wiekszy dmg z meteo self i 20% z kamki) czas trwania-8 sekund
Cooldown-40 sec
Cell-Autodestruction
Spell ofensywny zabiera 40% hp i zadaje duzy dmg
Cooldown-15 sekund
Changelingi(czy jak to tam sie pisze)
Obecnie target spell o duzym zasiegu zadaje sredni dmg i stunuje na 2,5 sec
Proponuje aby zmniejszyc czas trwania do 2 sekund oraz zmniejszyc dmg o 20%
Majin:
Obecnie wysysa mane i imo moze tak zostac
Demons(janemba):
Obecnie doskok do celu proponuje dodatkowo ustawic aby po doskoku przez 2 sec mialo sie 100% crita
Dragons(shenron):
Obecnie doskok do celu proponuje zamiane na
Shenron-Dragon Shout
Zwieksza nasze ki dmg o 10% dodatkowo regeneruje 1000 many na sekunde lecz zmniejsza defence o 10 punktow czas trwania-5 sekund
Cooldown-30 sec
Androids:
Obecnie leczy chyba 15% hp co sekunde przez 7 sekund?
C18-Absorbing:
Zyskuje 90% ki abso na nastepne 3 spelle ktore otrzyma
Cooldown-25 sec
C17-Soul death ball:
Zadaje dmg okolo 7% wiekszy od edb dodatkowo zmniejsza heal przeciwnika o 10% na 5 sekund
Cooldown- 20 sekund
Nameks:
Obecnie zatruwa cel zadajac smieszne dmg (jak dostalem chara od akina 350 spc po rebie to nawet nie mial tego nauczonego)
Namek spc-Salvation
Leczy za 100% siebie i wszystkie osoby w party dodatkowo usuwa wszystkim z party i sobie stuny/parale
Cooldown- 60 sekund
Nw-super makanokosappo
Dziala jak super kamehameha lecz zadaje wiekszy dmg i daje mocniejszego parala
Cooldown-10 sekund