Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ważne by Vultur :)
#11
fajnie sie bije i slucha jak chlop cie wyzywa bo mysli ze jestes aelem Szczęśliwy ale na szczęście gram lepiej haha
Odpowiedz
#12
(14-05-2017, 12:29)Vultur napisał(a): Tak dla ścisłości S1 jest wyłączone na czas testów, potem będzie na pewno włączone do startu s2 Uśmiech

damn i teraz czekac do nastepnej niedzieli na 7 gwiazdkowa kule zeby ulti zrobic Szczęśliwy
Odpowiedz
#13
(14-05-2017, 14:42)Cive napisał(a):
(14-05-2017, 12:29)Vultur napisał(a): Tak dla ścisłości S1 jest wyłączone na czas testów, potem będzie na pewno włączone do startu s2 Uśmiech

damn i teraz czekac do nastepnej niedzieli na 7 gwiazdkowa kule zeby ulti zrobic Szczęśliwy

zabiore ci ją Duży uśmiech
Odpowiedz
#14
Jakbys wyrzucil te nohandowe kulki to moze bylby dobrze zrobiony =D. Wliczajac trutke + dmg z kulki to taka videl bije wiecej dpsa niz polowa Lap + nie odstaje duzo ze spellem, ktory jest targetem. Ma w chuj hp za transy, dobry przyrost 25/lvl 15% ki abso i repair. Mowilem na poczatku by nerfic to gowno Niezdecydowany . Potestowalem sobie i myslalem, ze videl jest troche slabsza jesli chodzi o dmg ze spella i dmg z lapy. A tu taka beka. Jak chcesz by ten server byl dosc ciekawy to musisz wprowadzic guild tagi. Parcele co nie potrafia zaznaczac itp nie beda mogli ciebie wpisac do targetingu bo bedziesz mogl 1 komenda zmienic tag gildii na warze. Np masz [XSC] Shrouded Colour, !changeguildtag BTF i mas z[BTF] Shrouded Colour. Taki skrypt chyba nawet jest gdzies gotowy na internetach. Nie ma sensu grac tutaj lapa ani wgl na tym servie jak takie parcelki ( mycze) graja we 2 videlki, odpalaja targeting i nic nie musza robic oprocz uciekania. Dodatkowo combo leaderzy tez beda musieli chociaz zaznaczyc recznie a nie targeting im sam zaznacza. Jak dla mnie i tak w regulaminie za CLa powinien byc delete.

Jestem dobrej mysli, ze otworzyles oczy po last edycji i bedziesz lepiej pracowal. Zrobisz questy/mobki/itemy ciekawsze rzeczy do robienia to ten server moze byc godny uwagi. No ale jak pvp ma wygladac, ze cie pajac dodaje do targetingu i sobie biega i ty jedyne co mozesz robic to stac i sie healowac albo pasc po 1 sekundzie to ja dziekuje =x
Odpowiedz
#15
Wogole melee postaciami sie nieoplaca grac

Wczoraj w 4 typa gohana ganialismy i go ujebac niemoglismy Szczęśliwy. kiedy taki brolas probojac sie bic 1v2 sie niewyleczy.

Aktualnie gohan>c18>reszta tak balans na hardach wyglada.

Co jest smieszne ze jeszcze gohan bijac sie 1v1 moze stac przy brollasie/shenronie na lapie i ma wyjebane.

Albo zrobic tak ze 30% hitow z balla nietrafia albo znerfic ballowcom ball dmg+spell dmg albo dac im melee abso na minusie ale to trza by bylo tez sprawdzic w pve.
Odpowiedz
#16
@Shrouded Colour,
Test jest odpalony tylko żeby zobaczyć, że postacie wcale tak nie odstają jak to ludzie mówią.

Dodatkowo zostanie obniżony DMG PvP z 50% na 33% w graczy, przez co PvP trochę się zmieni.
Może też zostać obniżony do 25%, ale nie wiem czy to nie będzie przesada
[-] Polubienia: 1 Użyktownik Lubi post Vultur:
  • Gosia
Odpowiedz
#17
(14-05-2017, 15:45)Vultur napisał(a): @Shrouded Colour,
Test jest odpalony tylko żeby zobaczyć, że postacie wcale tak nie odstają jak to ludzie mówią.

Dodatkowo zostanie obniżony DMG PvP z 50% na 33% w graczy, przez co PvP trochę się zmieni.
Może też zostać obniżony do 25%, ale nie wiem czy to nie będzie przesada

25% bedzie dobre pod masowki ale znowu to zalezy ile bedzie graczy jak bedzie 100-130 to 33% jak 200+ to 25%

+ sprawdz gohana przeliczniki abso bo wczoraj sie bilem tufflem vs vegeta to vegecie robilem 85% hp a gohanowi bijac sie 1v1 stojac na lapie bilem 50% hp. Mimo tego ze vegeta ma w chuj wiecej hp da faq?.
Odpowiedz
#18
(14-05-2017, 15:49)Adoxv20 napisał(a):
(14-05-2017, 15:45)Vultur napisał(a): @Shrouded Colour,
Test jest odpalony tylko żeby zobaczyć, że postacie wcale tak nie odstają jak to ludzie mówią.

Dodatkowo zostanie obniżony DMG PvP z 50% na 33% w graczy, przez co PvP trochę się zmieni.
Może też zostać obniżony do 25%, ale nie wiem czy to nie będzie przesada

25% bedzie dobre pod masowki ale znowu to zalezy ile bedzie graczy jak bedzie 100-130 to 33% jak 200+ to 25%

+ sprawdz gohana przeliczniki abso bo wczoraj sie bilem tufflem vs vegeta to vegecie robilem 85% hp a gohanowi bijac sie 1v1 stojac na lapie bilem 50% hp. Mimo tego ze vegeta ma w chuj wiecej hp da faq?.

Wbite były punkty agility?
Odpowiedz
#19
(14-05-2017, 15:50)Vultur napisał(a):
(14-05-2017, 15:49)Adoxv20 napisał(a):
(14-05-2017, 15:45)Vultur napisał(a): @Shrouded Colour,
Test jest odpalony tylko żeby zobaczyć, że postacie wcale tak nie odstają jak to ludzie mówią.

Dodatkowo zostanie obniżony DMG PvP z 50% na 33% w graczy, przez co PvP trochę się zmieni.
Może też zostać obniżony do 25%, ale nie wiem czy to nie będzie przesada

25% bedzie dobre pod masowki ale znowu to zalezy ile bedzie graczy jak bedzie 100-130 to 33% jak 200+ to 25%

+ sprawdz gohana przeliczniki abso bo wczoraj sie bilem tufflem vs vegeta to vegecie robilem 85% hp a gohanowi bijac sie 1v1 stojac na lapie bilem 50% hp. Mimo tego ze vegeta ma w chuj wiecej hp da faq?.

Wbite były punkty agility?

Ta byly ten gohan na hardach sie jakby buguje i sie robi tankowaty w chuj to samo cooler siada od 2 typa gohana w 4 sie nieda wysadzic chyba ze wejdzie od 3-4 typa full combo perfekcyjne co sie udaje raz na rok bez cla.
Bo to samo bylo na s2 aela gohana w 7 typa niemogli wysadzic a mi freezera w 3 typa w 5 sec.

+ na czas testow mogl bys zrobic maly test zeby dac ballowcom mniejszy movement speed niz melee postaciom zeby melee postacie mialy jakies szanse dogonic ballowcow. tym bardziej przy zmniejszonym dmg to saiyanow malo sie bedzie czuc.
Odpowiedz
#20
Myślę, żeby hardy obniżyć z 5% i 5% na 3% i 3%, bo za dużo dają Język
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu