Special Techniques and others! - Wersja do druku +- Forum PrioGames.com (https://board.dbp.prioritygame.pl) +-- Dział: Ogólne (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Newsy (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=4) +--- Wątek: Special Techniques and others! (/showthread.php?tid=251) |
Special Techniques and others! - Vultur - 16-06-2016 DOSTĘPNE NA TEST SERWERZE! [Obrazek: sc1x.jpg] [Obrazek: goku.png][Obrazek: vegeta.png][Obrazek: brolly.png] *** Berserker Mode *** Przez 15 sekund postać otrzymuje co sekundę 5 rage, cooldown 60 sekund. //Komentarz: Tym postaciom za dużo nie brakuje dlatego nie wiele różni się od czaru furie, jednak daje całkiem sporo bo nie musimy go używać wtedy. [Obrazek: gohan.png][Obrazek: trunks.png] *** Uncontroled Rage *** Wymaga minimum 81 rage, leczy od razu do full'a, następnie co 0,3 sekundy leczy po 30% hp, przy czym za każdym razem zabiera 8 rage, dzieje się tak do wyczerpania rage, maxymalnie 10 razy. Cooldown 60 sekund. //Komentarz: Jest to takie pewne wyjście z ciężkiej sytuacji, postacie te mają mało hp i w krytycznej sytuacji kosztem swoich punktów rage mogą uciec od deda, zarówno w pvp jak i pvm. Bardzo mocno boostujący czar, z powodu tego że praktycznie do 3 sekund jesteśmy niemalże nieśmiertelni jak target nie zjada nas na hita. [Obrazek: tuffle.png][Obrazek: cell.png] *** Sharp Skin *** Technika ta pozwala na poprawę ataków ki wyżej wymienionych postaci, działa na zasadzie czegoś za coś, czyli na 10 sekund czaru daje nam 90% skilla energy, ale w zamian daje 200% ki lvl'a co zwiększa siłę ataków ki. Działa zarówno z kaiokenem jak i bez, jednak gdy jest włączony trzeba odczekać ok. 1,2 sec na aktywację. Cooldown 30 sekund. //Komentarz: Zobaczymy w praktyce jak technika będzie działać na mniejszym i większym lvlu bo wiadomo opiera się ona procentowo, jednak technika jest dość fajna, gdyż z lekkiego tanka robimy nam się dość dobry napastnik. [Obrazek: freezer.png][Obrazek: cooler.png] *** Death Beam *** Technika podobnie jak działała na freezerze, jednak teraz ma ją teraz też cooler. Uwaga! Technika daje stuna na 3 sekundy, nie można wtedy się ruszyć w ogóle, nie działa na potwory z oczywistych powodów. Cooldown: 30 sekund. (Target) //Komentarz: Technika jeszcze bardziej poprawia te profesje, dlatego też dostała nerfa na swój dmg [Obrazek: majin.png] *** Curse Healing *** Technika typu area, wielkości nendouriki u janemby, zabiera 5% ki przeciwnikowi (tylko targetowi) 3 razy co sekundę. Cooldown 30 sec. //Komentarz: Jak każda profesja typu tank, majin miał małe perspektywy w zderzeniu z innym graczem w PvP, dzięki tej unikatowej umiejętności będzie mógł powalić nie jednego saiyana, gdy użyje jej w odpowiednim momencie. Dotyczy to również innych profek ale saiyani jak wiemy mają wszystkie transy okresowe. [Obrazek: janemba.png][Obrazek: shenron.png] *** Super Charge *** Technika typu target, jest to typowy doskok z dmg, tym właśnie profkom brakuję tego aby w odpowiednim momencie zadać decydującego hit'a ze sword'a/glov'a. //Komentarz: Shenron może połączyć swoją drugą technikę w odpowiednim momencie z tą dzięki czemu więcej z działa natomiast janemba, jak widzi, że target jest już u kresu swoich hitpoinst'ów może dobić go. [Obrazek: human.png][Obrazek: videl.png] *** Repair *** Kolejną techniką jest technika lecząc'a, dostają ją właśnie nasze androidy, działa ona w ten sposób, że przez 7 sekund co sekundę dostają 10% hp. Cooldown: 30 //Komentarz: Androidy to klasa postaci support, dzięki takiej technice dostają dodatkowy supportowy dla nich czar, który raczej nie ma dać nadać specjalnej ofensywności czy też mocy w tankowaniu, po prostu mogą bardziej agresywnie atakować lub lepiej Sobie radzić w niektórych trudnych sytuacjach zwłaszcza warach [Obrazek: nw.png][Obrazek: spc.png] *** Namek Furie *** Technika dla namków to bardzo dziwna technika, raczej nie spotkacie jej na innych serwerach, polega ona na wysłaniu do targetu 20 balli w bardzo szybkim speedzie, wyglądają jak green balle, jednak to dalej technika. //Komentarz: Technika dobra zarówno dla SPC'ka jak i NW'ka, temu drugiemu daje dodatkowej ofensywy, której czasem mu brak ---------------------------------------------------------------- ------------------ SPECJALNE HITY ------------------------ ---------------------------------------------------------------- Balle / Blasty: [Obrazek: sc1x.png] 6% szansy na zatrucie targetu, w przypadku zatrucia następuję po Sobie co jedną sekundę 5 hitów z kolorem i efektem pod blast / ball. Hit jest równoważny do poziomu gracza. Uwaga! W przypadku odznaczenia mob'a hity dalej lecą, gracza nie. Glovery/Swordy: [Obrazek: sc2x.png] 6% szansy na wyssanie ki pointów targetu (tylko gracz). Działa to w ten sposób, że w przypadku wyssania następuję po Sobie co jedną sekundę 3 wyssania. Wyssanie jest równoważne do poziomu gracza x2. Uwaga! W przypadku odznaczenia targetu wyssanie dalej działa. RE: Special Techniques and others! - Rashelovsky - 16-06-2016 o kurwa a czy aby nie za mocne niektóre rzeczy : )? 3s stuna w dbp to wieczność RE: Special Techniques and others! - Purek - 16-06-2016 Podoba Mi Się RE: Special Techniques and others! - Vultur - 16-06-2016 Tak jeszcze zapomniałem napisać podsumowania. Także to jest to nad czym i nie tylko pracowałem po za NP. Dodatkowo jak tylko skończę wrzucać wszystko na test server to napisze to w temacie. Komentując to krótko, myślę, że to i kilka innych fajnych rzeczy bardzo mocno ożywi DBP, bo właśnie takiej rozgrywki brakuje w świecie otsów DB. Spamowanie nudnych czarów to już nie wszystko. Pozdrawiam RE: Special Techniques and others! - Vultur - 16-06-2016 (16-06-2016, 20:11)Rashelovsky napisał(a): o kurwa a czy aby nie za mocne niektóre rzeczy : )? 3s stuna w dbp to wieczność Zdaję Sobie z tego sprawę, okaże się na testach czy 2 czy 3 sekundy będą dobre, większość starałem się przemyśleć. Ale wiadomo logika a praktyka to dwie różne sprawy. Zastanawiam się też nad tymi 30-40 % dmg w PvP, oczywiście obniżonymi, wtedy taki teamplay by był większy i te 3 sekundy by miały rację bytu. RE: Special Techniques and others! - Invisiblity - 16-06-2016 jestem mile zaskoczony powiem szczerze RE: Special Techniques and others! - Rashelovsky - 16-06-2016 dokładnie obniżenie dmg do 30 / 40% bylo by jak najbardziej spoko RE: Special Techniques and others! - Kirito - 16-06-2016 Good Job Vultur, chociaż wydaje mi się że andro robiłeś na siłę, aby coś tam miał, ale i tak brawo RE: Special Techniques and others! - Kumalski - 16-06-2016 Powiem szczerze, że w tym momencie zaskoczyłeś mnie pozytywnie, nie sprawdzę tego, gdyż mi się nie chce, ale sama lektura tego mówi mi, że może być ciekawie RE: Special Techniques and others! - Vultur - 16-06-2016 (16-06-2016, 20:40)Kirito napisał(a): Good Job Vultur, chociaż wydaje mi się że andro robiłeś na siłę, aby coś tam miał, ale i tak brawo Szczerze to korzystałem z pomysłów gracza Cive + dodałem od Siebie 5ięć groszy. Na siłę robiłem namki i tuffla/cella. Nie miałem dla nich pomysłów zbytnio. |