[Pomysl] Battle tower quest - Wersja do druku +- Forum PrioGames.com (https://board.dbp.prioritygame.pl) +-- Dział: Ogólne (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Pomysły (https://board.dbp.prioritygame.pl/forumdisplay.php?fid=13) +--- Wątek: [Pomysl] Battle tower quest (/showthread.php?tid=553) |
[Pomysl] Battle tower quest - Cive - 13-11-2016 Na poczatku edycji bylo mowione, ze quest zostanie oslabiony w trakcie. Coz moim zdaniem nadeszla pora aby go oslabic. Po 1 zmniejszenie ilosci mobkow na arenach powyzej 45 Po 2 fajnie by bylo jakby po kliknieciu na dzwignie pojawialo sie cos typu "monsters will spawn in..." i odlicznie 3...2...1...Good luck. Dalo by to szanse ustawienia sie w dobrym miejscu co rowniez ulatwiloby questa. RE: [Pomysl] Battle tower quest - Vicodin - 13-11-2016 Według mnie każdy poziom powinien dawać określoną ilość expa i kasy. Jakieś dodatkowe oderwanie od monotonni czystego expa na mobach Zrobienie każego kolejnego etapu dawałoby jakąś frajdę, a tak to tylko suche podbijanie w rankingu, gdzie wszystkich poziomów i tak nikt nie zrobi. No ale cóż, chyba jest już trochę za późno. RE: [Pomysl] Battle tower quest - Cive - 13-11-2016 (13-11-2016, 01:48)Vicodin napisał(a): Według mnie każdy poziom powinien dawać określoną ilość expa i kasy. Jakieś dodatkowe oderwanie od monotonni czystego expa na mobach pomysl fajny ale tak jak napisales chyba troche za pozno |