Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Power units
#1
Siema, ostatnio wstawiono nowy up z dotyczący power units, a ja na swoim noob charze wraz z Bongo postanowiliśmy sprawdzić parę rzeczy i wchodzimy z kolejnymi propozycjami.

Zacznijmy może od podstawowej sprawy, którą raczej każdy mógł zauważyć (każdy z większym level'em od przeciwnika - raczej na serwerze nie jest ciężko wbić wyższy poziom, dlatego zwróciliśmy uwagę na dwa rodzaje wyższego współczynnika)

Nie robiliśmy ss'ów, bo sprawdzaliśmy na spontanie, ale raczej nawet przy zwykłym zabiciu (każdy może to sprawdzić z różnicami level'a nawet ubijając nieznaną przez siebie osobę):

Bongo zabił mojego namka (Bongo 1k level, mój NW - 570lvl), oczywiście przed zabójstwem posiadał 1k~ + power units, a po tym jak padłem jego wynik osiągnął 150~ punktów - z tym przychodzi nam pierwsza propozycja zmiany, a mianowicie zmniejszenie tego pułapu spadku, który na dużej ilości poziomów postaci jest raczej zbyt wysoki (1k punktów za taki level? - naszym zdaniem przesada). Dodatkowo, aby sprawdzić przeciwstawny pułap levelowy, ja swoim NV (570lvl) zabiłem jego noob chara z 350 poziomem, a spadek z 7 power units wyniósł końcowo -257 punktów (250 pkt za taką różnicę postaci uważamy za zbyt wysoki)

Przechodząc do drugiej części , co myślę, że raczej będzie tym głównym stopniem, dlatego podamy przykład sytuacyjny:

Masz 1k level, stoisz sobie w jakimkolwiek miejscu i chcesz zgubić PZ, podchodzi do ciebie ktoś z mniejszym level'em i zaczyna bić, abyś cały czas nie mógł zgubić przykładowego PK (oczywiście nie chcesz go bić, bo stracisz ponad 1k power units - kto wie, czy nie więcej jak gość będzie posiadać 300 lvl?) - propozycja jest taka: jeżeli low level jakkolwiek ciebie uderzy w czasie, jak masz PZ (biłeś PK/jesteś PK), to za ubicie go power units stoi w miejscu - nie tracisz power units, a dodatkowo low lvl nie będzie irytować twojej osoby w czasie PZ (żałożę się, że ktoś może założyć postać i dobić low lvl, bądź użyć paragonu, albo tylko denerwować).

No, a trzecia sprawa wygląda następująco - z pewnością zastanawiacie się co mają wtedy robić low levele (wracając do tego punktu co jest wyżej), pewnie znowu będą bite i nie mają z tego nic, a naszą propozycją jest dodanie im delikatnej promocji. Jeżeli low lvl zostanie ubity i oczywiście dostanie bilet autobusowy do Yammu, to niech dostanie te "głupie" 1-5 punktów power units. Teraz zapytacie jakby miało to wyglądać, a mianowicie: level dostaje od 1 do 5 punktów power units, w zależności jak wysoka byłaby różnica pomiędzy poziomami obu graczy. - oczywiście wiadomo, że power units, to "umiejętności twojej gierki", dlatego jak nie coś takiego, to można byłoby zaproponować coś innego jako wynagrodzenie graczom z niższym level'em.

Myślę, że to tyle co mamy na myśli, aktualnie czekamy tylko na opinię reszty ludzi - jak ktoś nie zrozumie jakiejkolwiek z wymienionych spraw również proszę o odnoszenie się w komentarzu, a szybko postaramy się o wyjaśnienie tego jeszcze lepiej.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Power units - przez Tokar - 28-06-2017, 03:27
RE: Power units - przez Invisiblity - 28-06-2017, 04:27
RE: Power units - przez Cive - 28-06-2017, 15:46
RE: Power units - przez Vultur - 28-06-2017, 16:59
RE: Power units - przez Tokar - 01-07-2017, 22:09
RE: Power units - przez yalesz - 02-07-2017, 09:16
RE: Power units - przez Tokar - 02-07-2017, 14:15

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu