15-08-2018, 21:24
Mam parę pomysłów by przez długi czas utrzymać serwer przez długi czas.
Sezony/Wyscigi
Pomysł zaczerpnięty z Path of Exile.
Jak miało by to wyglądać:
- 1 miesiąc wyścigu ktory konczył by się nagrodami np. Jakaś unikowa aura z danego sezonu nie możliwa do kupienia w sklepie lub jakieś dekoracje do domku.
- Nagrody były by przyzwane przez specjalne achivmenty Np. za zrobienie wszystkich sag. Top level z danej postaci czy top level ogólnie tudzież top fishing itp.
- Server bardziej dynamiczny niż aktualny szybsze skilowanie, dtask co 12h zdecydowanie częstsze bosy bo czasem i 6h żadnego nie ma.
- Specialne Eventy raz na tydzień, Najazd bossów, mobów itp na ziemie.
- Co sezon wprowadzane byłby by więszke zmiany.
- Wszelkie zmiany byłby by testowane na aktualnym serwerze
- Kilku piętrowe arenki by nie było kolejek na starcie.
- System expa bardziej promujący levelowanie w party. np. moby poniżel levela postaci dają coraz mniej expa moby powyżej dają wiecej niz 100% aktualnie otrzymywanego. Lurowanie mobów i bicie
- Godzinna arenka porebornowa z giant mobami
- Albo obrona jak w warframe raz na dzień lub za itemy/hajs z 4 osobową ekipą gdzie było by trzeba bronić jakiegoś npc/itemu który byłby atakowany przez hordy mobów, konczonca się nagrodą zależna od tieru mobów do których się doszło.
-Ukryte znajdzki z nagrodami losowo rozstawiane na mapie (ledwo widoczne skrzynki czy inne pierdoły)
Sezony/Wyscigi
Pomysł zaczerpnięty z Path of Exile.
Jak miało by to wyglądać:
- 1 miesiąc wyścigu ktory konczył by się nagrodami np. Jakaś unikowa aura z danego sezonu nie możliwa do kupienia w sklepie lub jakieś dekoracje do domku.
- Nagrody były by przyzwane przez specjalne achivmenty Np. za zrobienie wszystkich sag. Top level z danej postaci czy top level ogólnie tudzież top fishing itp.
- Server bardziej dynamiczny niż aktualny szybsze skilowanie, dtask co 12h zdecydowanie częstsze bosy bo czasem i 6h żadnego nie ma.
- Specialne Eventy raz na tydzień, Najazd bossów, mobów itp na ziemie.
- Co sezon wprowadzane byłby by więszke zmiany.
- Wszelkie zmiany byłby by testowane na aktualnym serwerze
- Kilku piętrowe arenki by nie było kolejek na starcie.
- System expa bardziej promujący levelowanie w party. np. moby poniżel levela postaci dają coraz mniej expa moby powyżej dają wiecej niz 100% aktualnie otrzymywanego. Lurowanie mobów i bicie
- Godzinna arenka porebornowa z giant mobami
- Albo obrona jak w warframe raz na dzień lub za itemy/hajs z 4 osobową ekipą gdzie było by trzeba bronić jakiegoś npc/itemu który byłby atakowany przez hordy mobów, konczonca się nagrodą zależna od tieru mobów do których się doszło.
-Ukryte znajdzki z nagrodami losowo rozstawiane na mapie (ledwo widoczne skrzynki czy inne pierdoły)