Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Balans low lvl
#1
Hej! Tak jak ostatnio zapowiadałem wstawiamy changeloga z balansem poniżej 300 lvla. Zmiany te nie mają wpływu na grę po laście (lub mają jakiś minimalny wpływ). Zmian jest dość sporo. Na tyle dużo, że pozwoliłem sobie nie pisać dokładnie o ile % co dokładnie zostało zmienione przy każdym spellu, ponieważ spelle zostały wywrócone do góry nogami a niektóre dostały bonusy rzędu +60% dmg. To który spell ile bije będziecie musieli sprawdzić sami. Zapraszam do czytania.

Na pierwszy ogień zmiany w klasach(transy itp) gdyż jest ich mniej. Niektóre zmiany pokrywają się ze zmianami z poprzedniego changeloga gdyż są istotne na low i h lvlu. 

Goku:

+300 hp za 1 trans
+200 ki za 1 trans
+200 hp za 2 trans
+200 ki za 2 trans
-500 hp za lasta
-400 hp za lasta

Vegeta
brak

Trunks

-500 hp za 3 transa
-500 ki za 3 transa
+500 hp za lasta
+500 ki za lasta

Gohan

+250 hp za 1 transa
+500 hp za drugiego transa
-750 hp za lasta

Namek warrior

3 trans -1000 hp
last -1500 hp

Namek spc

brak zmian

Shenron


zmniejszono przyrost hp z 30/lvl na 25/lvl


Cooler

+500 hp za 2 trans
+500 hp za 3 trans
absorb zmieniony z 10/10 na 7/7


Freezer
+500 hp za 2 trans
+500 hp za 3 trans
+1500 hp za lasta
zmniejszono przyrost hp z 30/lvl na 25/lvl

janemba

usuale rage heal zmniejszony z 100 do 75% max hp

Cell

brak zmian

tuffle

brak zmian

buu

brak zmian

brolly

+200 ki za 1 trans
+300 ki za 2 trans
-500 ki za fuzke

C18 i C17

brak zmian

bardock

brak zmian


Do tego dmg ki za wszystkie transy do lasta zostały całkowicie przewartościowane tak aby były mniej więcej równe aby uniknąć sytuacji z poprzedniego balansu gdzie jednej profce trans dawał +20% dmg a innej +80%.

Teraz przejdziemy do ciekawszej i bardziej istotnej zmiany a mianowicie spelle! Spelle został przewartościowane niektóre zostały całkowicie zmienione do tego doszło pare nowych spelli. Do tego gdy będziecie patrzeć
na tabelki ze spellami na pewno zauważycie, że ostatnie spelle mają większe wymagania lvlowe niż miały dotychczas. Zdecydowaliśmy się na taki ruch aby troszkę urozmaicić rozgrywkę na low lvlu i troszeczkę ją wydłużyć. Oczywiście nie byłoby to możliwe gdybyśmy nie przewartościowali czarów. Balansując spelle sugerowałem się kilkoma zasadami a mianowicie:

Jeżeli spell jest wavem ma on niższe wymagania lvlowe i ki oraz większy dmg niż spell innej profki który jest np targetem. Przkładowo weźmy sobie goku oraz vegete. Final flash oraz genki dama są sąsiadującymi spellami, oczywiście genki dama o wiele lepiej nadaje się do expienia więc final flash dostępny jest od 120 lvla a genki dama dopiero od 145. Dodatkowo final flash zadaje większe obrażenia od genki damy oraz jego koszt ki jest dużo mniejszy final flash 920 ki, genki dama 1680 ki. W ten sposób mimo, że na pierwszy rzut oka wygląda, że goku ma łatwiej to w praktyce może to wyglądać troszkę inaczej gdy weźmiemy pod uwagę wszystkie aspekty. 

Jak wspominałem dużo czarów zostało zmienionych:

final flash obszar zwiększony do takiego jak ma final shine
ryuken zmieniono obszar z wave 1x1 na 3x1(3 szerokości 1 długości)
masenko zwiększono obszar do takiego jak ma choba 
eye layzers zmieniono w target obszarowy
makanokosappo zmieniono w target obszarowy
makosen zwiększono obszar do takiego jak ma demon death ball

dodano nowe czary
shin kikouha (target obszarowy)
finish sign (obszarówka)
vaporize (obszarówka)
kuchikarakikoha(obszarówka)

Ze względu na problemy techniczne z forum tabelki ze spellami zamieściłem na naszym discordzie
[-] Polubienia: 2 Użytkowniów Lubi post Cive:
  • , Vultur
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Balans low lvl - przez Cive - 27-10-2020, 22:59

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu