Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HP, Mana, Last Spell & Heal [400 lvl]
#18
(10-06-2016, 21:29)Cive napisał(a):
(10-06-2016, 21:18)Rashelovsky napisał(a): ogólnie to ja bym od nowa zrobił dmg dla klas i je jakoś pogrupował żeby jedna się różniła czymś od innej że każda by była potrzebna i miała coś w sobie unikalnego. Dodatkowo zmienił bym dmg w pvp z 1v1 albo 0.5v1 na jakieś 3v3 co prawda zajeło by to dużo czasu ale myślę że by było warto.
dodać postaciom jakieś unikalne umiejętności tak żeby każda miała coś czego inna nie ma bo na chwilę obecną pvp i expienie opiera się na 1 spelu no pvp na 2 które bot spami jak pojebany

O dodaniu kazdej postaci po 1 nowym unikalnym spellu tez juz dawno na tym forum pisalem ale jak najbardziej jest to dobry pomysl cell moglby miec spell ktory np zabiera 40% hp i bije w chuj (cd z 10 s)cooler moglby dostawac 90% melee abso na 3 sec (cd 15-20 sec) jaba moglby miec doskok do celu (cd z 15 sec) itp itd bo tak jak napisales pvp opiera sie na spamieniu 2 spelli

Cooler to powinien miec parala jak sk w sn tyle na ten temat powiem. + Rashel pvp polega na tym kto potrafi jebnac double kamke walisz freezerem double kamke typowi za 100% hp to samo cooler.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: HP, Mana, Last Spell & Heal [400 lvl] - przez Eletric - 10-06-2016, 22:05

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu