Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycje
#1
Hej mam pare propozycji odnosnie zmian



na poczatek cos co chyba musi wejsc jezeli faktycznie ma byc ten "balans" na low lvlu

moze by tak zmniejszyc koszt explo? Tak z 2 k hp do 1 k hp i z 2850 ki do 2000 ki? 2 k ki dla saiyana to i tak duzo wiec chyba nie jest to przesadzone obecnie explo na 270 lvlu jak ma sie sagi do perfecta dopiero mozemy probowac uzywac na expie na pvp nie pouzywamy wcale bo na 270 juz mozemy bic z final shine ktore bije wiecej zabiera mniej many i nie zabiera hp.


zrobic cos z rybkami na starcie na ostatniej edycji mozna bylo na poczatku gry (gdy tylko nazbieralo sie pare cc na start) robic jakies 400 cc w godzine na 15 mc zmieniles ceny wiec teraz bedzie jakies 200? To i tak niesamowicie duzo jak na poczatki servera-proponuje usunac npc z wedkami na pierwszy tydzien gry lub zmniejszyc ceny rybek 3 krotnie



zmniejszyc zasieg wszystkich kulkowcow o 1 sqm do reborna- na poczatku gry nikt nie ma eq i ballowce po prostu NISZCZA wszystkich wiec nerf zasiegu by sie przydal. Po rebie jak juz ma sie magic seta to zasieg moze wrocic do normy.


I jedna rzecz ktora od zawsze mi sie nie podobala:


wezmy sobie 2 postacie 1 ktora z zalozenia ma byc dobra do expa-freezer oraz druga ktora ma byc trudniejsza exp ma byc wolniejszy-goku

na poczatek oczywiscie freezerem expi sie duzo latwiej i szybciej-wiadomo spell zabiera mniej many+spell goku jest wave co utrudnia expa i tak jest przez znaczna czesc gry lecz po pewnym czasie dochodzi do takiego momentu gdzie idziemy na mobki typu ssy/c13/kaddishe i wtedy goku ma duzooo wiekszy exp niz freezer bo ma mocna lape jak dla mnie troche unfair nie sadzicie? Dlatego proponowalbym zmniejszyc dmg w mobki (nie liczac bossow typu mega anhi shade paiku czy bebi) z lapy o jakies 30% tak aby spell mial wieksze znaczenie.




set effekty

proponuje wprowadzic opcje przy ktorej gdy mamy calego seta(wszystkie itemki) ulepszonego na X plus to dostajemy dodatkowy efekt przyklad


+4- 3% heala i 300 hp

+6-  3% heala i 3% melee abso i 500 hp


+8- 5% heala i 5% melee abso i 700 hp

+9-5% heala 5% melee abso oraz 3% ki dmg i 1000 hp


+10  7% heala 7% melee abso oraz 5% ki dmg i 1500 hp


dodatkowo zwiekszyc szanse na ulepszenie przedmiotow- odkad wyszedl ten system gram na kazdej edycji i ani razu nie widzialem itemka +10 a +9 moze ze 2 razy  ja wiem, ze zdobycie czegos+10 ma byc trudne ale teraz jest niewykonalne wiec mam 3 propozycje:

1 najzwyczajniej w swiecie zwiekszyc szanse na ulepszenie


2 dodac scrola ktory chronilby nasz itemek przed spadkiem (bylby bardzoo trudny do zdobycia)



3 ustawic tzw bezpieczne progi ulepszania na +4 +6 i +8 tzn aktualnie gdy mamy itemek +9 i ulepszamy go na +10 to spada nam do 0 po zmianie spadalby do ostatniego bezpiecznego progu czyli +8


wtedy system enchantu bylby bardziej oplacalny ciekawszy i zrobienie eq +10 byloby odleglym celem a nie snem




dodac profka typu tank  exete res....



dodatkowo wszystko co zawarlem w poprzednim temacie:

http://board.dbp.prioritygame.pl/showthread.php?tid=855





Amen
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Propozycje - przez Cive - 27-03-2017, 00:18
RE: Propozycje - przez Adoxv20 - 27-03-2017, 00:28
RE: Propozycje - przez Cive - 27-03-2017, 11:03
RE: Propozycje - przez Rashelovsky - 27-03-2017, 11:06
RE: Propozycje - przez Raav - 29-03-2017, 02:32
RE: Propozycje - przez Adoxv20 - 29-03-2017, 03:07
RE: Propozycje - przez Raav - 29-03-2017, 15:57

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości
Menu