Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Power units
#1
Siema, ostatnio wstawiono nowy up z dotyczący power units, a ja na swoim noob charze wraz z Bongo postanowiliśmy sprawdzić parę rzeczy i wchodzimy z kolejnymi propozycjami.

Zacznijmy może od podstawowej sprawy, którą raczej każdy mógł zauważyć (każdy z większym level'em od przeciwnika - raczej na serwerze nie jest ciężko wbić wyższy poziom, dlatego zwróciliśmy uwagę na dwa rodzaje wyższego współczynnika)

Nie robiliśmy ss'ów, bo sprawdzaliśmy na spontanie, ale raczej nawet przy zwykłym zabiciu (każdy może to sprawdzić z różnicami level'a nawet ubijając nieznaną przez siebie osobę):

Bongo zabił mojego namka (Bongo 1k level, mój NW - 570lvl), oczywiście przed zabójstwem posiadał 1k~ + power units, a po tym jak padłem jego wynik osiągnął 150~ punktów - z tym przychodzi nam pierwsza propozycja zmiany, a mianowicie zmniejszenie tego pułapu spadku, który na dużej ilości poziomów postaci jest raczej zbyt wysoki (1k punktów za taki level? - naszym zdaniem przesada). Dodatkowo, aby sprawdzić przeciwstawny pułap levelowy, ja swoim NV (570lvl) zabiłem jego noob chara z 350 poziomem, a spadek z 7 power units wyniósł końcowo -257 punktów (250 pkt za taką różnicę postaci uważamy za zbyt wysoki)

Przechodząc do drugiej części , co myślę, że raczej będzie tym głównym stopniem, dlatego podamy przykład sytuacyjny:

Masz 1k level, stoisz sobie w jakimkolwiek miejscu i chcesz zgubić PZ, podchodzi do ciebie ktoś z mniejszym level'em i zaczyna bić, abyś cały czas nie mógł zgubić przykładowego PK (oczywiście nie chcesz go bić, bo stracisz ponad 1k power units - kto wie, czy nie więcej jak gość będzie posiadać 300 lvl?) - propozycja jest taka: jeżeli low level jakkolwiek ciebie uderzy w czasie, jak masz PZ (biłeś PK/jesteś PK), to za ubicie go power units stoi w miejscu - nie tracisz power units, a dodatkowo low lvl nie będzie irytować twojej osoby w czasie PZ (żałożę się, że ktoś może założyć postać i dobić low lvl, bądź użyć paragonu, albo tylko denerwować).

No, a trzecia sprawa wygląda następująco - z pewnością zastanawiacie się co mają wtedy robić low levele (wracając do tego punktu co jest wyżej), pewnie znowu będą bite i nie mają z tego nic, a naszą propozycją jest dodanie im delikatnej promocji. Jeżeli low lvl zostanie ubity i oczywiście dostanie bilet autobusowy do Yammu, to niech dostanie te "głupie" 1-5 punktów power units. Teraz zapytacie jakby miało to wyglądać, a mianowicie: level dostaje od 1 do 5 punktów power units, w zależności jak wysoka byłaby różnica pomiędzy poziomami obu graczy. - oczywiście wiadomo, że power units, to "umiejętności twojej gierki", dlatego jak nie coś takiego, to można byłoby zaproponować coś innego jako wynagrodzenie graczom z niższym level'em.

Myślę, że to tyle co mamy na myśli, aktualnie czekamy tylko na opinię reszty ludzi - jak ktoś nie zrozumie jakiejkolwiek z wymienionych spraw również proszę o odnoszenie się w komentarzu, a szybko postaramy się o wyjaśnienie tego jeszcze lepiej.
Odpowiedz
#2
Jak dla mnie wystarczy ustawic zeby za gracza z battle niezaleznie od lvla nie traciło sie PU. Tyczy sie to RS ws ys i battle czerwonego
Odpowiedz
#3
Po prostu jak ktos ma pk/yellow skulla nie powinno nam zabierac za niego power unitow bo to bez sensu

co do tego, ze spada po 1 k punktow to chyba jest to jakis blad bo mialo spadac po 10% Zdziwko
Odpowiedz
#4
(28-06-2017, 15:46)Cive napisał(a): Po prostu jak ktos ma pk/yellow skulla nie powinno nam zabierac za niego power unitow bo to bez sensu

co do tego, ze spada po 1 k punktow to chyba jest to jakis blad bo mialo spadac po 10% Zdziwko

Spada 250 lub 10%, zależy co więcej zabierze tyle spada także kolega chyba miał fantazje
Odpowiedz
#5
Poza tym wszystkim trzeba w ogóle przemyśleć sens tych power units, bo jak sam zauważyłem grając kilka dni od wprowadzenia tego pomysłu, to wydaje mi się, że na serwerze jest jeszcze więcej AFK graczy, a teraz moje przypuszczenia - dlaczego?

Gracze po prostu nie chcą tracić power units ubijając kogokolwiek (wczesniej mieliśmy tego efekty), a teraz każdy tylko skillują, bo oczywiście - jest możliwość zabijania kogoś z low levelem, mniejszym, średnim itd. No, ale kto będzie w taki sposób ryzykować? Jak ubijesz kogoś i dostaniesz ujemne PU, to jesteś po prostu łatwym łupem...

Dlatego jak na moje to tak: po co te power units? jak już muszą być to niech to nie ogranicza gry typu "tibijska", gdzie raczej pekowanie, walki itd. to podstawa.

PS. Dodam to na własnym przykładzie, że teraz jak mam na 2 charach 1k+ lvl, a oprócz hardów do zrobienia i kilku achievów... brakuje mi rozrywki. Obstawiam, że jest wiele osób z wyższymi lvlami w takiej samej sytuacji.

Oczywiście ktoś może powiedzieć coś o gildiach, ale raczej jak gra na serwie cały czas to widzi, że coś takiego jak "guild war" w ogóle nie istnieje, więc ciężko poprzednią rozrywkę zastąpić czymś innym.
Odpowiedz
#6
"to niech to nie ogranicza gry typu "tibijska", gdzie raczej pekowanie, walki itd. to podstawa. "


AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA SzczęśliwyDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

walka z 500 lvl mniejszymi to podstawa. tak powinno być napisane SzczęśliwyDDDDDDDDDDDDDD
imo dobry pomysł z unitsami. moze troche przesadzone ze ponizej 90 juz masz kare bo zanim to weszlo to juz mialem blisko 0 poniewaz wbijalem kille na reba na nob charze i teraz musze cierpieć, ale i tak pomysl dobry ; )



@down
wyexpić - tak. questy zrobić - powodzenia. tym bardziej jak takie cos jak salki sa zajete 24/7 przez wlasnie takich "teamowców". teraz moze juz nie az tak, ale na początku owszem. więc ty mi tu nie..
[Obrazek: iKg9T7R.gif]
Odpowiedz
#7
(02-07-2017, 09:16)yalesz napisał(a): "to niech to nie ogranicza gry typu "tibijska", gdzie raczej pekowanie, walki itd. to podstawa. "


AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA SzczęśliwyDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

walka z 500 lvl mniejszymi to podstawa. tak powinno być napisane SzczęśliwyDDDDDDDDDDDDDD

Dodaj, że to serwer FUN i na gościa z 500lvlami mniej nie robisz "ita", aby go ubić tak o sobie, tylko jak zazwyczaj ekipa na pekowanie się gdzieś ustawi, a taka osoba nawinie się przechodząc - dopiero wtedy zazwyczaj dostaje lanie, poza tym exp jest tak duży, że w 1 tydzień taki gracz z low levelem możę się wyexpić do twojego poziomu.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu