Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przed startem
#1
jak co edycje server zostanie odpalony ale nie wszystko pewnie bedzie dopiete na ostatni guzik wiec czemu by nie napisac.

Balans:

ogolnie rzecz biorac jest calkiem okej ale jest jednak kilka rzeczy ktore wymagaja poprawek

nw i andro- postacie te stracily na ostatniej edycji balla gralo nimi malo osob i niestety srednio to wyszlo wypadaloby jeszcze raz je zbalansowac 


*************************************RESPY****************************************************
jak dla mnie jedna z wazniejszych rzeczy-zbalansowanie respow 

-kean warriory dolny resp-proponuje zwiekszenie tam ilosci mobow o jakies 5-6 (na calym respie) 

-gonery hell- lekko przebudowac (poszerzyc korytarze) i dodac kilka mobkow

-annihilatory hell- dodac pare mobkow

-desert fightery-dodac jeszcze 1 resp z nimi

-green soldiery pod dende-dodac pare mobkow

-saiyan elite-zmniejszyc im heal bo lecza sie za ponad pol hp i mozna zwiekszyc lekko expa bo tak jak kiedys nawet na tych gorszych respach SE bardzo oplacalo sie expic tak teraz byly to respy tylko do zlocenia quest itemkow

niestety wiecej za bardzo nie pamietam ale cos napewno jeszce bylo




**************************************************************taski**********************************************

a co wy na to aby dodac pare taskow? Obecne 14 taskow jest juz z nami od kilku dobrych i dlugich lat i tak naprawde nie bylo to ruszane moze warto dodac 3-5 nowych taskow? Urozmaici to rozgrywke w szczegolnosci nowym gracza

druga moja idea w sprawie taskow jest ich powtarzalnosc-mianowicie mielibysmy mozliwosc zrobienia taska kilka razy lecz za kazdym kolejnym razem(nie liczac pierwszego) dostawalibysmy tylko polowe nagrody

np task na orshabale dawalby 1 mln expa i 20 cc za 1 razem a za kazdym nastepnym 500 k expa i 10 cc









****************************************************************SAGI****************************************************************

co do balansu sag to moim zdaniem na ostatniej edycji odwaliles kawal dobrej roboty Vultur lecz nagrody typu blue legi(ktore dostaje sie po wyjsciu z rooka) za pokananie generala blue to slaby zart tak jak i 10 senzu za uratowanie ziemii przed gangiem R&R-moze warto zmienic nagrody rzeczowe? Za sagi w okolicach mecha freezy moze dac do wyboru bron typu saiyanki/ene ball/h anni swordy? Przeciez i tak to w pozniejszym etapie gry nie jest nic warte wiec gospodarki to nie zniszczy. Moze warto dac pare cc wiecej za niektore sagi? Np ginyu squad? 


Przemysl to bo nagrody rzeczowe aktualnie sa po prostu smieszne 





****************************************************************smocze kule**************************************************

ile osob na servie (na 1 edycji) przywoluje smoka? 1? 2? Moze 3 fakt sluza tez do zrobienia db bp ale bez przesady moglyby spadac czesciej albo byc dostepne do zdobycia w jakis inny sposob (moze zamiast 20 ss w rebelionie dac db?) albo niech shade paikuhan zostawia zwloki i leci z niego db bardzo rzadko? Chyba warte przemyslenia





***************************************************************Kapsulki********************************************

jak na efekt ktory daja (chodzi mi glownie o violet i red) sa zbyt latwe do zdobycia albo zmniejszyc czestotliwosc wypadania albo niech violet i red capsy daja 65 zamiast 75% hp i many




**************************************************************wladza************************************
zdegradowac stronniczego inviego!!!!!




A tak na serio to wiecej bnow i tutorow (regularnie sprawdzanych czy robia to co maja robic) jak na ostatniej edycji mozna bylo zobaczyc 1 gm tylko w 1 teamie najzwyczajniej w swiecie NIE DZIALA-osobiscie do inviego nic nie mam ale wiadomo, ze ludzie to tylko ludzie i im zawsze cos bedzie nie pasowac dlatego niech beda chociaz 2-3 osoby z wladzy wyzszej (Dymek sie nie liczy)

i na sam koniec-niech sagi bija w spcka 30% wiecej-mial juz nie blokac sag ale nie wyszlo Szczęśliwy
Odpowiedz
#2
respy zrobilem i beda dodane

1. Nowe Dmy w hellu
2. Nowe duże anni w hellu (najwiekszy resp z Anni)
3. Green Soldiery (gdzies)
4. Pirate Wolfy
5. Blaze Metale
6. Desert Fightery
7. Jakies Desert Beasty moze
8. Kaddishe
9. Zrobilem Wyspe ale to na update jakis gdzie jest 7 respów Oczko

to sprawe z respami mamy z glowy
Odpowiedz
#3
(24-03-2017, 20:47)Rashelovsky napisał(a): respy zrobilem i beda dodane

1. Nowe Dmy w hellu
2. Nowe duże anni w hellu (najwiekszy resp z Anni)
3. Green Soldiery (gdzies)
4. Pirate Wolfy
5. Blaze Metale
6. Desert Fightery
7. Jakies Desert Beasty moze
8. Kaddishe
9. Zrobilem Wyspe ale to na update jakis gdzie jest 7 respów Oczko

to sprawe z respami mamy z glowy

dobra robota aczkolwiek dalej jestem za poprawieniem respu keanow (dolnego) i zwiekszeniu expa (lekko) za se i zmniejszenie im heala.
Odpowiedz
#4
Kurwa no nie znow to samo tyle ze stamina system Duży uśmiecho sie napracowal ten Anrzej, bez sensu
Odpowiedz
#5
Co do db to mogly by spadac o jakies 10-15% szybciej bo teraz jest tak ze raz spadna 3 dbki a raz niespadnie zaden db przez tydzien a jak wiadome z 100 osob musi zrobic db bp + jeszcze kazdy ma miec szanse na zrobienie smoka ostatniego shenrona na s1 jakiego pamietam to aela na edycji z 999 lvlem.

Co do balansu humana i nwka to nwkowi bym oddal balla jakiego mial a humanowi polepszyl lape i heala o takie 5-10%+melee abso do 7.5-10% on ma miec jakies szanse do saiyanow podejsc a nie byc workiem treningowym jak shenron.
Odpowiedz
#6
(24-03-2017, 22:58)Adoxv20 napisał(a): Co do db to mogly by spadac o jakies 10-15% szybciej bo teraz jest tak ze raz spadna 3 dbki a raz niespadnie zaden db przez tydzien a jak wiadome z 100 osob musi zrobic db bp + jeszcze kazdy ma miec szanse na zrobienie smoka ostatniego shenrona na s1 jakiego pamietam to aela na edycji z 999 lvlem.

Co do balansu humana i nwka to nwkowi bym oddal balla jakiego mial a humanowi polepszyl lape i heala o takie 5-10%+melee abso do 7.5-10% on ma miec jakies szanse do saiyanow podejsc a nie byc workiem treningowym jak shenron.

co do humana to ja bym mu zwiekszyl heal o jakies 8 % i zeby mu lecial def tak jak bubkowi czy jabie mu raczej wiele nie trzeba bo tragiczny nie byl a jak damy mu i heal i lape i abso to bedzie unbalanced

co do nwka oddanie bala jest jakas opcja ale to bedzie po prostu cofanie sie ja bym raczej cos wojowal w strone tej lapy moze dac mu 5% melee abso?



tak apropo co z tym anty obracaniem? Szczęśliwy
Odpowiedz
#7
(24-03-2017, 23:54)Cive napisał(a):
(24-03-2017, 22:58)Adoxv20 napisał(a): Co do db to mogly by spadac o jakies 10-15% szybciej bo teraz jest tak ze raz spadna 3 dbki a raz niespadnie zaden db przez tydzien a jak wiadome z 100 osob musi zrobic db bp + jeszcze kazdy ma miec szanse na zrobienie smoka ostatniego shenrona na s1 jakiego pamietam to aela na edycji z 999 lvlem.

Co do balansu humana i nwka to nwkowi bym oddal balla jakiego mial a humanowi polepszyl lape i heala o takie 5-10%+melee abso do 7.5-10% on ma miec jakies szanse do saiyanow podejsc a nie byc workiem treningowym jak shenron.

co do humana to ja bym mu zwiekszyl heal o jakies 8 % i zeby mu lecial def tak jak bubkowi czy jabie mu raczej wiele nie trzeba bo tragiczny nie byl a jak damy mu i heal i lape i abso to bedzie unbalanced

co do nwka oddanie bala jest jakas opcja ale to bedzie po prostu cofanie sie ja bym raczej cos wojowal w strone tej lapy moze dac mu 5% melee abso?



tak apropo co z tym anty obracaniem? Szczęśliwy
Nw juz ma 5 melee+5% ki abso wiec jest git problem lezy w jego dmg z lapy on powinien miec lape najlepsza z all profesji nawet walic lepiej niz vegeta/trunk/shenron na black capsie. bo tak dostal takiego nerfa ze tym sie nieoplaca grac mial best balla z all prof a jego lapa jest poprostu srednia a nie best.
Dlatego jestem za przywroceniem tego nwka co jest na s2.
Odpowiedz
#8
ja bym proponował zamiast pisać dać temu 10% temu 50 to na spokojnie zacząć od 1% i dodawać po te 0,5% np żeby nie bylo sytuacji tak jak na s2.. z nerfami tak samo gohanowi na pewno zmniejszyć dmg z ohk albo range bala na 3sqm
Odpowiedz
#9
(25-03-2017, 11:19)Rashelovsky napisał(a): ja bym proponował zamiast pisać dać temu 10% temu 50 to na spokojnie zacząć od 1% i dodawać po te 0,5% np żeby nie bylo sytuacji tak jak na s2.. z nerfami tak samo gohanowi na pewno zmniejszyć dmg z ohk albo range bala na 3sqm

Czm kazdy narzeka na tego gohana? teraz z balansem transow gohan bedzie normalny niebedzie zabijal na 200 lvlu na 2 ohk. wtedy to byl problem w transach nie w gohanie. gohan z ohk wali praktycznie tyle samo co andro z edb roznica jest max 20k dmg. z czego gohan jest w chuj papierowaty.

(25-03-2017, 13:44)Adoxv20 napisał(a):
(25-03-2017, 11:19)Rashelovsky napisał(a): ja bym proponował zamiast pisać dać temu 10% temu 50 to na spokojnie zacząć od 1% i dodawać po te 0,5% np żeby nie bylo sytuacji tak jak na s2.. z nerfami tak samo gohanowi na pewno zmniejszyć dmg z ohk albo range bala na 3sqm
Czm kazdy narzeka na tego gohana? teraz z balansem transow gohan bedzie normalny niebedzie zabijal na 200 lvlu na 2 ohk. wtedy to byl problem w transach nie w gohanie. gohan z ohk wali praktycznie tyle samo co andro z edb roznica jest max kilka k dmg. z czego gohan jest w chuj papierowaty. Gohan na 300 lvlu wali z ohk po jakies 30k a taki andro wali po 25k na lascie.
Taki gohan op ze na s2 z ohk wali tyle co buubek z geno Język.
W dobrych rekach gohan jest maszyna a tak to gowno wez naprzyklad takiego marshala tym gohanem moze isc mi senzu na respa przynosic.
Gohan+human to sa najbardziej zbalansowane profy narazie.
Odpowiedz
#10
Cif Ty chuju, nie bedzie stronniczego Inviego bo nikt ode mnie nie bedzie gral Duży uśmiech
Mimo wszystko za nagranie nagrania ciagle nie bede banowal Niezdecydowany
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu