Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycje
#1
Hej mam pare propozycji odnosnie zmian



na poczatek cos co chyba musi wejsc jezeli faktycznie ma byc ten "balans" na low lvlu

moze by tak zmniejszyc koszt explo? Tak z 2 k hp do 1 k hp i z 2850 ki do 2000 ki? 2 k ki dla saiyana to i tak duzo wiec chyba nie jest to przesadzone obecnie explo na 270 lvlu jak ma sie sagi do perfecta dopiero mozemy probowac uzywac na expie na pvp nie pouzywamy wcale bo na 270 juz mozemy bic z final shine ktore bije wiecej zabiera mniej many i nie zabiera hp.


zrobic cos z rybkami na starcie na ostatniej edycji mozna bylo na poczatku gry (gdy tylko nazbieralo sie pare cc na start) robic jakies 400 cc w godzine na 15 mc zmieniles ceny wiec teraz bedzie jakies 200? To i tak niesamowicie duzo jak na poczatki servera-proponuje usunac npc z wedkami na pierwszy tydzien gry lub zmniejszyc ceny rybek 3 krotnie



zmniejszyc zasieg wszystkich kulkowcow o 1 sqm do reborna- na poczatku gry nikt nie ma eq i ballowce po prostu NISZCZA wszystkich wiec nerf zasiegu by sie przydal. Po rebie jak juz ma sie magic seta to zasieg moze wrocic do normy.


I jedna rzecz ktora od zawsze mi sie nie podobala:


wezmy sobie 2 postacie 1 ktora z zalozenia ma byc dobra do expa-freezer oraz druga ktora ma byc trudniejsza exp ma byc wolniejszy-goku

na poczatek oczywiscie freezerem expi sie duzo latwiej i szybciej-wiadomo spell zabiera mniej many+spell goku jest wave co utrudnia expa i tak jest przez znaczna czesc gry lecz po pewnym czasie dochodzi do takiego momentu gdzie idziemy na mobki typu ssy/c13/kaddishe i wtedy goku ma duzooo wiekszy exp niz freezer bo ma mocna lape jak dla mnie troche unfair nie sadzicie? Dlatego proponowalbym zmniejszyc dmg w mobki (nie liczac bossow typu mega anhi shade paiku czy bebi) z lapy o jakies 30% tak aby spell mial wieksze znaczenie.




set effekty

proponuje wprowadzic opcje przy ktorej gdy mamy calego seta(wszystkie itemki) ulepszonego na X plus to dostajemy dodatkowy efekt przyklad


+4- 3% heala i 300 hp

+6-  3% heala i 3% melee abso i 500 hp


+8- 5% heala i 5% melee abso i 700 hp

+9-5% heala 5% melee abso oraz 3% ki dmg i 1000 hp


+10  7% heala 7% melee abso oraz 5% ki dmg i 1500 hp


dodatkowo zwiekszyc szanse na ulepszenie przedmiotow- odkad wyszedl ten system gram na kazdej edycji i ani razu nie widzialem itemka +10 a +9 moze ze 2 razy  ja wiem, ze zdobycie czegos+10 ma byc trudne ale teraz jest niewykonalne wiec mam 3 propozycje:

1 najzwyczajniej w swiecie zwiekszyc szanse na ulepszenie


2 dodac scrola ktory chronilby nasz itemek przed spadkiem (bylby bardzoo trudny do zdobycia)



3 ustawic tzw bezpieczne progi ulepszania na +4 +6 i +8 tzn aktualnie gdy mamy itemek +9 i ulepszamy go na +10 to spada nam do 0 po zmianie spadalby do ostatniego bezpiecznego progu czyli +8


wtedy system enchantu bylby bardziej oplacalny ciekawszy i zrobienie eq +10 byloby odleglym celem a nie snem




dodac profka typu tank  exete res....



dodatkowo wszystko co zawarlem w poprzednim temacie:

http://board.dbp.prioritygame.pl/showthread.php?tid=855





Amen
Odpowiedz
#2
Z tym ss,c13,kaddishami to akurat sie mylisz bo taki freezer na 600 lvli wyciagnie 5x takiego expa co goku chyba zapomniales ze masz bramke na 600 teraz co ci po 8 ssow na ryj wychodzi to taki freezer tam z lvlem zapierdala jak pojebany.

Nawet na s2 freezer na kaddishach dostaje wiecej expa niz taki goku,vegeta.

Moze na tych 400 saiyanie szybciej beda expic ale tez w to watpie bo kazdy przewaznie wbija ta fuzke zanim wbija nawet 170 as.
Odpowiedz
#3
(27-03-2017, 00:28)Adoxv20 napisał(a): Z tym ss,c13,kaddishami to akurat sie mylisz bo taki freezer na 600 lvli wyciagnie 5x takiego expa co goku chyba zapomniales ze masz bramke na 600 teraz co ci po 8 ssow na ryj wychodzi to taki freezer tam z lvlem zapierdala jak pojebany.

Nawet na s2 freezer na kaddishach dostaje wiecej expa niz taki goku,vegeta.

Moze na tych 400 saiyanie szybciej beda expic ale tez w to watpie bo kazdy przewaznie wbija ta fuzke zanim wbija nawet 170 as.

przypominam ze to nie s2 i na 600 freezer nie ma szans ustac 6 ssow nie mowiac o wiekszej ilosci nie wiem jak jest na s2 ale na poprzednim s1 to ja na 500 lvlu na ssach freezerem mialem mniej kk/h niz 400 trunk
Odpowiedz
#4
na mobach co maja więcej hp sajani maja 2x więcej expa niż spellcasterzy
sprawdzone info Duży uśmiech
Odpowiedz
#5
A tak w ogóle te zmiany co wchodziły na s2 będą na s1? Czy buubek znów będzie taki jaki był przed tymi wszystkimi zmianami?
Odpowiedz
#6
(29-03-2017, 02:32)Raav napisał(a): A tak w ogóle te zmiany co wchodziły na s2 będą na s1? Czy buubek znów będzie taki jaki był przed tymi wszystkimi zmianami?

Buubek bedzie taki sam jak byl na s1 czyli 20% melee abso i 5% ki z dmg nic niema ruszanego.
Odpowiedz
#7
I dobrze, tyle chciałem wiedzieć. Dzięki
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu