Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plan Edycji S1
#1
Plan Edycji:
#Raty

Exp to ważny i kluczowy element edycji typu Hard, doświadczenie z poprzedniej edycji dało nam pogląd, ze przeskok rozgrywki przed lastowej do tej polastowej jest zdecydowanie za duży. Czyt. przede wszystkim nowi gracze często nie dochodzą nawet do lasta, natomiast starzy wyjadacze, wbijają lasta a potem to już lvl za lvlem Uśmiech

Przed Rebem:

1 - 50      = 2.0x
50 - 80      = 1.9x
80 - 120   = 1.8x
120 - 150  = 1.7x
150 - 180 = 1.6x
180 - 200  = 1.5x
200 - 230 = 1.4x
230 - 260  = 1.3x
260 - 290 = 1.2x
290 - 320  = 1.1x
320 - 350 = 1.0x
350 - 400  = 0.9x
400 - 450 = 0.8x
450 - 500  = 0.7x
500 - 550 = 0.6x
550 - 600  = 0.5x
600 - 650 = 0.4x
650 - 700  = 0.3x
700+        = 0.2x

Po Rebie:

1 - 200    = 1x
200 - 400 = 0.5x
400+       = 0.2x

#onePlayerOnlinePerAccount = true

Czyli system logowania kilku postaci na jednym koncie zostaje wyłączony, gdyż system był nadużywany w sposób bardzo nie korzystny dla serwera, a mianowicie znajomi się zgadywali i kupowali Sobie jednego PACC'a i w ten sposób omijali kupno na osobne konta, a serwer był stratny.

#System Bossów

1. Inne przedziały lvlowe bossów, bardziej przystosowane pod wzgląd wszystkich graczy:

Wolf: 1-50
Green Saibamen: 30-100
Commando: 80-130
Namek: 120-170
Demon: 150-250
Golden Samurai: 180-350
Yeti: 200-500
Ginger: 300-600
Biotsuful: 350-700
Spopovich: 1-1000
Hatchhyack: 500-1000
West Kaioshin: 600-1400
Hildegarn: 800-3000

2. Expo z bossów zostało pomniejszone o polowe, ze względu na to jak potoczyła się ostatnia edycja, po prostu bossy dawały za dużą przewagę w rozgrywce całej edycji.

#Nowe Respy

Świat Dragon Ball Priority wzbogaci się o co najmniej 6 respów na start edycji. 5 z 6 respów, o których mowa jest wykonana przez Rashel'a, za co mu bardzo dziękuje Uśmiech  Jak już o nim mowa, to znacznie ułatwił mi pracę nad przygotowaniem tej edycji, gdyż podsunął mi wiele ciekawych pomysłów z dobrą argumentacją.

1. Blaze Metalice, bardzo ładnie prezentujący się w grze resp myślę, że wszystkim się spodoba.
2. Green Soldiery, obecnie będzie pod względem wydajności to 1 lub 2 resp tych potworów, na dodatek zdecydowanie bliżej położony, przez co pewnie będzie oblegany.
3-5 Hell, został znacznie rozbudowany, poprzez dodanie 3 respów, mianowicie respu Gonerów, Death Machine oraz Annihilatorów, ten ostatni jest ogromny, godna konkurencja tego na ziemi koło Vulcanu, ale myślę, że wydajniejszy.
6. Pirate Wolfy, został dodany duży fajny resp w podziemiach obecnych już pirate wolfów, zgodnie ze zmianą wymienioną później może to być fajna odskocznia dla podobnych potworów, mniej oblegana bo dalej położona.

#Stamina System

Unikatowy pisany od zera system staminy, mianowicie całkowicie różniący się od tego zwykłego tibijskiego, każdy gracz będzie miał 6h expienia na dobę, czyt. od 00:00 do 23:59, 6h czasu kiedy leci expo w ten sposób każdy będzie musiał codziennie aktywnie expić, gdyż następnego dnia tego nie nadrobi. Każdy będzie też brać pod uwagę expienie ręczne gdyż wtedy więcej wyciągnie na godzinę expa. Przewaga osób, którzy maja znacznie więcej czasu na grę się zmniejszy, a dzięki ratom expa przewaga graczy nie będzie taka drastyczna.

#Balans transów
#HP
Vegeta
Stare
50lvl - 0 Powerlevel
100lvl - 0 Powerlevel
200lvl - 2100 Powerlevel
270lvl - 3400 Powerlevel
350lvl - 2,000 Powerlevel
Nowe
50lvl - 500 Powerlevel
100lvl - 800 Powerlevel
200lvl - 2,100 Powerlevel
270lvl - 2,100 Powerlevel
350lvl - 2,000 Powerlevel
 
Trunks
Stare
50lvl - 600 Powerlevel
120lvl - 4,400 Powerlevel
200lvl - 0 Powerlevel
300lvl - 1,000 Powerlevel
Nowe
50lvl - 500 Powerlevel
120lvl - 2,500 Powerlevel
200lvl - 2,000 Powerlevel
300lvl - 1,000 Powerlevel
 
Tuffle
Stare
50lvl - 1,000 Powerlevel
120lvl - 3,600 Powerlevel
175lvl - 1,000 Powerlevel
285lvl - 4,000 Powerlevel
350lvl - 2,000 Powerlevel
Nowe
50lvl - 1,000 Powerlevel
120lvl - 1,600 Powerlevel
175lvl - 3,000 Powerlevel
285lvl - 4,000 Powerlevel
350lvl - 2,000 Powerlevel
 
Cell
Stare
50lvl - 0 Powerlevel
100lvl - 2,400 Powerlevel
160lvl - 0 Powerlevel
230lvl - 7,500 Powerlevel
340lvl - 5,000 Powerlevel
Nowe
50lvl - 800 Powerlevel
100lvl - 2,400 Powerlevel
160lvl - 2,700 Powerlevel
230lvl - 4,000 Powerlevel
340lvl - 5,000 Powerlevel
 
Humek & Videl
Stare
80lvl - 0 Powerlevel
120lvl - 2,500 Powerlevel
210lvl - 4,000 Powerlevel
300lvl - 3,000 Powerlevel
Nowe
80lvl - 800 Powerlevel
120lvl - 2,500 Powerlevel
210lvl - 3,200 Powerlevel
300lvl - 3,000 Powerlevel
 
Namek Warrior
Stare
50lvl - 2,000 Powerlevel
120lvl - 4,000 Powerlevel
210lvl - 5,000 Powerlevel
300lvl - 2,000 PowerLevel
Nowe
50lvl - 1,200 Powerlevel
120lvl - 3,000 PowerLevel
210lvl - 4,300 PowerLevel
300lvl - 4,500 PowerLevel
 
#5 KI
Vegeta
Stare
50lvl - 100 Ki Points
100lvl - 300 Ki Points
200lvl - 1600 Ki Points
270lvl - 500 Ki Points
350lvl - 1,000 Ki Points
Nowe
50lvl -  300 Ki Points
100lvl - 700 Ki Points
200lvl - 1,000 Ki Points
270lvl - 1,000 Ki Points
350lvl - 500 Ki Points
 
Trunks
Stare
50lvl - 400 Ki Points
120lvl - 3,600 Ki Points
200lvl - 0 Ki Points
300lvl - 1,000 Ki Points
Nowe
50lvl - 400 Ki Points
120lvl - 2,500 Ki Points
200lvl - 1,100 Ki Points
300lvl - 1,000 Ki Points
 
Tuffle
Stare
50lvl - 700 Ki Points
120lvl - 3,000 Ki Points
175lvl - 700 Ki Points
285lvl - 4,000 Ki Points
350lvl - 2,000 Ki Points
Nowe
50lvl - 800 Ki Points
120lvl - 1,600 Ki Points
175lvl - 3,000 Ki Points
285lvl - 3,000 Ki Points
350lvl - 2,000 Ki Points
 
Cell
Stare
50lvl - 0 Ki Points
100lvl - 1,100 Ki Points
160lvl - 0 Ki Points
230lvl - 3,400 Ki Points
340lvl - 0 Ki Points
Nowe
50lvl - 500 Ki Points
100lvl - 800 Ki Points
160lvl - 1,200 Ki Points
230lvl - 3,000 Ki Points
340lvl - 0 Ki Points
 
Humek & Videl
Stare
80lvl - 0 Ki Points
120lvl - 2,500 Ki Points
210lvl - 4,000 Ki Points
300lvl - 0 Ki Points
Nowe
80lvl - 800 Ki Points
120lvl - 1,500 Ki Points
210lvl - 3,000 Ki Points
300lvl - 1,200 Ki Points
 
Namek Warrior
Stare
50lvl - 1,600 Ki Points
120lvl - 2,400 Ki Points
210lvl - 3,000 Ki Points
300lvl - 0 Ki Points
Nowe
50lvl - 500 Ki Points
120lvl - 2,000 Ki Points
210lvl - 2,500 Ki Points
300lvl - 2,000 Ki Points
 
Więcej wkrótce Uśmiech
[-] Polubienia: 2 Użytkowniów Lubi post Vultur:
  • , Gosia
Odpowiedz
#2
Czyli osoby co wbija na start beda mieli przewage Szczęśliwy? Bo wejda poexpia do 24 i znow po 24 beda expic 6h Szczęśliwy? A co jesli ktos pracuje ( ja) do 20 Szczęśliwy?
Odpowiedz
#3
No i gitara siema Duży uśmiech jak ja się ciesze ze do 17 pracuje Szczęśliwy to styknie staminy na expo Duży uśmiech chyba ze w sumie to w robocie sie ogarnie elfa Szczęśliwy
Odpowiedz
#4
(05-04-2017, 13:36)Orgazm Mariji napisał(a): Czyli osoby co wbija na start beda mieli przewage Szczęśliwy? Bo wejda poexpia do 24 i znow po 24 beda expic 6h Szczęśliwy? A co jesli ktos pracuje ( ja) do 20 Szczęśliwy?

to będziesz miał godzinę straty? Duży uśmiech
Odpowiedz
#5
A co jest z exhaustem na obracanie?
Odpowiedz
#6
Jak dla mnie exh na obracanie zostawic. SKillowy gracz ma postac z wiekszym dmg kosztem tego, ze musi ogarniac. Jak nie czujesz sie na silach to wybierz cos latwiejszego. Martwi mnie jednak balans na tym lvlu 500-600 ( bo na tym przedziale bedzie glowne pvp po rebie) . Saiyanie maja malo hp z transow i watpie by byli grywalni. Porownajmy taka C18 do nich :

C18 HP na 600 (599 * przyrost + 150 + transy) = 25125 + const sagi/questy , 15% ki abso, 7-8/10 dmg z kulki 7-8/10 dmg z targeta
Goku na 600 = 26165 + const sagi/questy , 10% ki abso, LAPA ktora trzeba podejsc, dmg z wave bazujac na s2(9/10).

No nie wiem czemu ktos mialby grac saiyanem. Wgl ta C18 jest jakas niezbalansowana. Ma za duzo wszystkiego. Za duzo abso, za duzo dmg z kulki i za duzo dmg ze spella i za duzo hp. Jedna z tych rzeczy musi stracic. Moim zdaniem mozna jej zrobic przyrost 20 a nie 25, przez co bedzie miala HP : 25125 -> 22130 + sagi/questy. Jest to typowa postac, ktora nie jest w niczym slaba a jest we wszystkim dobra/b.dobra. Typowa postac dla nieogarow Szczęśliwy. Ani nie padasz latwo, ani nie odstajesz w dmg, hp w pizde duzo na low lvlach. Heala nie porownywalem ale watpie by to mialo znaczenie, gdy ma repaira.

Druga sprawa to cap. Jak dla mnie kazda postac powinna miec tyle samo capa/lvl. Nie robmy z tego servera jakies mega rpg, ktorym nie jest i wymysjalmy jakies rozne przyrosty capa. To tylko denerwuje graczy na takich stage. Na s2 cap nie ma znaczenia bo lvle sa duze i nikomu to nie przeszkadza. Tutaj czy mozesz nosic 5 bp senzu, czy 2 ma znaczenie.
Odpowiedz
#7
@up z tym capem to popieram w 100% Szczęśliwy i ta 18 mogla by stracic te 5 hp Oczko uwaga piszę to mimo że ją zrobiłem Szczęśliwy
Odpowiedz
#8
A i jeszcze pytanie o skille bo cos kojarze ze na tamtej edycji miales postacia tylko 1 glowny skill. A co np jesli chce expic gohanem z sf ale pvp kulka? Sf w porownywaniu do kb bedzie lecial strasznie wolno
Odpowiedz
#9
(05-04-2017, 14:29)Shrouded Colour napisał(a): Jak dla mnie exh na obracanie zostawic. SKillowy gracz ma postac z wiekszym dmg kosztem tego, ze musi ogarniac. Jak nie czujesz sie na silach to wybierz cos latwiejszego. Martwi mnie jednak balans na tym lvlu 500-600 ( bo na tym przedziale bedzie glowne pvp po rebie) . Saiyanie maja malo hp z transow i watpie by byli grywalni. Porownajmy taka C18 do nich :

C18 HP na 600 (599 * przyrost + 150 + transy) = 25125 + const sagi/questy , 15% ki abso, 7-8/10 dmg z kulki 7-8/10 dmg z targeta
Goku na 600 = 26165 + const sagi/questy , 10% ki abso, LAPA ktora trzeba podejsc, dmg z wave bazujac na s2(9/10).

No nie wiem czemu ktos mialby grac saiyanem. Wgl ta C18 jest jakas niezbalansowana. Ma za duzo wszystkiego. Za duzo abso, za duzo dmg z kulki i za duzo dmg ze spella i za duzo hp. Jedna z tych rzeczy musi stracic. Moim zdaniem mozna jej zrobic przyrost 20 a nie 25, przez co bedzie miala HP : 25125 -> 22130 + sagi/questy. Jest to typowa postac, ktora nie jest w niczym slaba a jest we wszystkim dobra/b.dobra. Typowa postac dla nieogarow Szczęśliwy. Ani nie padasz latwo, ani nie odstajesz w dmg, hp w pizde duzo na low lvlach. Heala nie porownywalem ale watpie by to mialo znaczenie, gdy ma repaira.

Druga sprawa to cap. Jak dla mnie kazda postac powinna miec tyle samo capa/lvl. Nie robmy z tego servera jakies mega rpg, ktorym nie jest i wymysjalmy jakies rozne przyrosty capa. To tylko denerwuje graczy na takich stage. Na s2 cap nie ma znaczenia bo lvle sa duze i nikomu to nie przeszkadza. Tutaj czy mozesz nosic 5 bp senzu, czy 2 ma znaczenie.

Co do capa to popieram w 100% a c18 ma maly dmg ze spella i heal tez nie urywa dupy wiec jakas unbalanced nie jest
Odpowiedz
#10
WRAZ Z TYM.
AUTOMATYCZNIE..
POWINNO BYĆ BLOCKED SMS SHOP DO MOMENTU STARTU.

BO TO ŻE Z SV2 NA SV1 PKT,
no sory.

BeboosterbyFUN ?
on
hardSERVER ?


płaczcie adoxy
ale thats sad true
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Menu