16-04-2017, 02:30
Taski w dbp od zarania dziejow sa niezmieniane wygladaja one od zawsze tak samo mam pewna koncepcje
taski obecne te od paragrasa jak i nagrode za nie (hp i achi) zostawic tak jak jest aby nie bylo komplikacji
dodac taski u jakiegokolwiek innego npc moze to byc np goku/dende/north kaio
taski te beda trudniejsze za ich zrobienie dostaniemy powiedzmy 800 hp i ki dodatkowo taski mozna bedzie powtarzac jak to by dzialalo?
Zalozmy, ze bierzemy taska na powiedzmy annihilatory i nagroda za taska jest np milion expa po zrobieniu taska mozemy wziac go ponownie ale nagroda bedzie juz tylko 500 k expa gdy bierzemy go jeszcze raz da nam ponownie tylko 500 k expa. Jednego taska (np na annihilatory) bedzie mozna zrobic tylko raz dziennie dodatkowo jezeli skonczy nam sie stamina to nie bedzie nam zalizcalo mobow do taska.
Moby i nagrody:
1 Tsufull civiliany
Do zabicia: 600 mobow
nagroda: 280 k expa oraz 3 cc
2 samurai task- ninje i shoguny
Do zabicia-800 mobow
nagroda: 450 k expa i 5 cc
3 pirate wolf task
Do zabicia- 600 mobow
nagroda- 400 k expa i 4 cc
4 guards task- wliczaja sie guardy i hetmanchy
Do zabicia-800 mobow
Nagroda- 400 k expa i 4 cc
5 winter soldier task
Do zabicia-600 mobow
Nagroda: 400 k expa i 4 cc
6 strong bandit task- wliczaja sie mafiozo huge bandity i bombery
Do zabicia-500 mobow
Nagroda- 600 k expa i 5 cc
7 ice warriors task
do zabicia- 400 mobow
nagroda- 800 k expa i 6 cc
8 destructor task
do zabicia- 600 mobow
nagroda- 1.2 miliona expa i 6 cc
9 saiyan elite task
do zabicia- 1000 mobow
nagroda- 2 miliony expa i 5 cc
10 super elder namek task
do zabicia- 400 mobow
nagroda: 10 milionow expa i 15 cc
11 armored oozaru task
do zabicia-800 mobow
nagroda: 10 milionow expa i 15 cc
12 metalic task
do zabicia-1200 mobkow
nagroda- 20 milionow expa i 30 cc
13 biotsufull task
do zabicia-1200 mobkow
nagroda: 23 miliony expa i 35 cc
14 ultimate annihilator task
do zabicia-600 mobkow
nagroda-20 milinow expa i 30 cc
15 super destructor task
do zabicia- 500 mobkow
nagroda- 15 milinow expa i 25 cc
16 c13 task
do zabicia- 300 mobkow
nagroda- 40 milionow expa i 80 cc
Jak pewnie zauwazyliscie nie ma taskow na moby typu desery keany super saiyany blaze. Dlaczego? Exp tam jest bardzo dobry wiec byloby to przesadzone dodanie taski na moby na ktorych nieco mniej oplaca sie expic np ice warriory sprawi, ze nagle bedzie wiecej respow wartych uwagi co rozwiaze sprawe niewystarczajacej ilosci respow
jako, ze zalozylem, ze taski bedzie sie dalo powtarzac nie przesadzalem z nagroda oczywiscie liczby sa tylko +/- mozna wszystko zmienic ale uwazam, ze byloby to ciekawe moze nie expiloby sie caly dzien na 1 spocie tylko warto by bylo go zmienic aby zrobic 2 taski 1 dnia? Np na metale i na bio napewno byloby to duze urozmaicenie i powiew swiezosci dla naszego starego jak swiat systemu taskow.
taski obecne te od paragrasa jak i nagrode za nie (hp i achi) zostawic tak jak jest aby nie bylo komplikacji
dodac taski u jakiegokolwiek innego npc moze to byc np goku/dende/north kaio
taski te beda trudniejsze za ich zrobienie dostaniemy powiedzmy 800 hp i ki dodatkowo taski mozna bedzie powtarzac jak to by dzialalo?
Zalozmy, ze bierzemy taska na powiedzmy annihilatory i nagroda za taska jest np milion expa po zrobieniu taska mozemy wziac go ponownie ale nagroda bedzie juz tylko 500 k expa gdy bierzemy go jeszcze raz da nam ponownie tylko 500 k expa. Jednego taska (np na annihilatory) bedzie mozna zrobic tylko raz dziennie dodatkowo jezeli skonczy nam sie stamina to nie bedzie nam zalizcalo mobow do taska.
Moby i nagrody:
1 Tsufull civiliany
Do zabicia: 600 mobow
nagroda: 280 k expa oraz 3 cc
2 samurai task- ninje i shoguny
Do zabicia-800 mobow
nagroda: 450 k expa i 5 cc
3 pirate wolf task
Do zabicia- 600 mobow
nagroda- 400 k expa i 4 cc
4 guards task- wliczaja sie guardy i hetmanchy
Do zabicia-800 mobow
Nagroda- 400 k expa i 4 cc
5 winter soldier task
Do zabicia-600 mobow
Nagroda: 400 k expa i 4 cc
6 strong bandit task- wliczaja sie mafiozo huge bandity i bombery
Do zabicia-500 mobow
Nagroda- 600 k expa i 5 cc
7 ice warriors task
do zabicia- 400 mobow
nagroda- 800 k expa i 6 cc
8 destructor task
do zabicia- 600 mobow
nagroda- 1.2 miliona expa i 6 cc
9 saiyan elite task
do zabicia- 1000 mobow
nagroda- 2 miliony expa i 5 cc
10 super elder namek task
do zabicia- 400 mobow
nagroda: 10 milionow expa i 15 cc
11 armored oozaru task
do zabicia-800 mobow
nagroda: 10 milionow expa i 15 cc
12 metalic task
do zabicia-1200 mobkow
nagroda- 20 milionow expa i 30 cc
13 biotsufull task
do zabicia-1200 mobkow
nagroda: 23 miliony expa i 35 cc
14 ultimate annihilator task
do zabicia-600 mobkow
nagroda-20 milinow expa i 30 cc
15 super destructor task
do zabicia- 500 mobkow
nagroda- 15 milinow expa i 25 cc
16 c13 task
do zabicia- 300 mobkow
nagroda- 40 milionow expa i 80 cc
Jak pewnie zauwazyliscie nie ma taskow na moby typu desery keany super saiyany blaze. Dlaczego? Exp tam jest bardzo dobry wiec byloby to przesadzone dodanie taski na moby na ktorych nieco mniej oplaca sie expic np ice warriory sprawi, ze nagle bedzie wiecej respow wartych uwagi co rozwiaze sprawe niewystarczajacej ilosci respow
jako, ze zalozylem, ze taski bedzie sie dalo powtarzac nie przesadzalem z nagroda oczywiscie liczby sa tylko +/- mozna wszystko zmienic ale uwazam, ze byloby to ciekawe moze nie expiloby sie caly dzien na 1 spocie tylko warto by bylo go zmienic aby zrobic 2 taski 1 dnia? Np na metale i na bio napewno byloby to duze urozmaicenie i powiew swiezosci dla naszego starego jak swiat systemu taskow.